W konkursie oceniający brali przede wszystkim pod uwagę pomysłowość zastosowanych form promocji, dobór mediów oraz ekspozycję Programu Infrastruktura i Środowisko. Do konkursu zgłoszono prawie trzydzieści ciekawych projektów. Zwycięzców poznaliśmy w 5 kategoriach:
1. Internet, strony internetowe, media społecznościowe
PKP S.A, projekt pn. „Odtworzenie Zabytkowego Historycznego Kompleksu Dworca Wrocław Główny z przebudową kolejowej infrastruktury technicznej”.
2. Spot reklamowy, radiowy lub telewizyjny, audycje tematyczne, etiuda filmowa
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, projekt pn. „Dziedzictwo Chopina na szlaku Traktu Królewskiego w Zamku Ostrogskich w Warszawie”.
3. Publikacje, artykuły prasowe, broszury
Zakład Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o., projekt pn. „Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej miasta Mikołów”.
4. Wydarzenia eventowe, akcje edukacyjne (z wyłączeniem konferencji)
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o.o., projekt pn. „Budowa zakładu unieszkodliwiania odpadów komunalnych wraz ze składowiskiem odpadów w Siedliskach k/Ełku”.
5. Inne działania (z wyłączeniem działań standardowych tj. m.in. tablic informacyjnych, gadżetów)
Aquanet S.A., projekt pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej dla ochrony zasobów wodnych
w Poznaniu i okolicach – etap I”.
źródło: mrr.gov.pl
Komentarze (0)