Szeroko pojęta współpraca biznesu z otoczeniem była tematem przewodnim 7. Targów CSR, które odbyły się 12 kwietnia na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Formuła wystawowo-konferencyjna sprzyjała wymianie wiedzy i doświadczeń w tym zakresie.

Kluczowymi punktami programu były: ogłoszenie Raportu ?Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki?, panel na temat roli biznesu w realizacji celów zrównoważonego rozwoju oraz rozstrzygnięcie pierwszego w Polsce #SustainHack. W galerii stadionu swoje projekty, inicjatywy, usługi i produkty dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu zaprezentowało 77 wystawców. Wśród nich obok firm znalazły się: organizacje pozarządowe, spółdzielnie socjalne, media, a także jednostka organizacyjna samorządu województwa i uniwersytet. W wydarzeniu udział wzięło około 2500 zwiedzających.

Uczestnicy 7. Targów CSR mogli skorzystać z przygotowanych przez wystawców atrakcji. Przykładowo firma Siemens zorganizowała na stoisku business mixer o efektywności energetycznej budynków. Ergo Hestia zaprezentowała i umożliwiła wypróbowanie najnowocześniejszego urządzenia do reedukacji chodu ? egzoszkieletu, który na co dzień wykorzystywany jest w terapii ofiar wypadków. Do sklepu w pełni odpowiedzialnego społecznie zaprosiło Jeronimo Martins Polska, a Polpharma umożliwiła zwiedzającym przeprowadzenie badań spirometrycznych, ułatwiających rozpoznanie chorób układu oddechowego. 7. Targom CSR towarzyszyła bogata merytor...