Pandemia spowodowała, że część firm zaczęła szerzej promować się w Internecie. Inną drogę wybrała firma Pronar, która zbudowała własne centrum wystawiennicze.

Pandemia COVID-19 doprowadziła w ubiegłym roku do zamknięcia niektórych branż, działalność innych została ograniczona. Jako pierwsza zakazana została organizacja targów i innych dużych spotkań biznesowych. Szczepienia w wielu krajach zaczynają jednak przynosić efekty. Spadająca liczba zakażeń prowadzi do luzowania restrykcji. Gospodarki wielu krajów powoli się otwierają. Nie inaczej jest w Polsce. Zapewne jako jedna z ostatnich otwarta zostanie branża wystawiennicza. Czas pokaże, jak wielomiesięczna przerwa wpłynie na jej przyszłą działalność. Nie brakuje bowiem głosów, że część dotychczasowych wystawców zamierza ograniczyć swoją aktywność targową i promować się szerzej w Internecie. Inny kierunek wybrała firma Pronar. 

Najpierw lotnisko, potem Centrum 

14 maja br. uroczyście otwarto ogromną, fabryczną ekspozycję noszącą nazwę Centrum Wystawowe PRONAR. Umiejscowiona na terenach przy fabryce w Siemiatyczach wystawa składa się z 10-hektarowego placu, na którym ustawiono maszyny rolnicze, komunalne i recyklingowe, oraz dwóch hal, w których umiejscowiono głównie produkowane przez firmę komponenty. Częścią nowej inwe...