Przedsiębiorstwa wod-kan coraz częściej wykorzystują narzędzia internetowe, aby usprawnić kontakty z klientami. Przyzwyczailiśmy się już do dokonywania przelewów bankowych za pośrednictwem Internetu. W najbliższym czasie prawdopodobnie podawanie stanu wodomierza tą drogą stanie się standardem.
Cykl WOD-KAN-NET poświęcony jest analizie i porównaniu witryn przedsiębiorstw wod-kan działających w największych miastach Polski. W trzeciej odsłonie cyklu uwagę skupiliśmy na stronach internetowych przedsiębiorstw ze Szczecina, Bydgoszczy oraz Lublina. Witryny te charakteryzują się przejrzystym układem, ułatwiającym dostęp do interesujących nas treści. Elementami powielającymi się na wszystkich stronach są informacje ogólne o firmie, aktualności czy ogłoszenia o przetargach. Cechą wspólną są także zakładki poświęcone realizacji projektów unijnych. Witryny różni poziom uszczegółowienia podawanych informacji oraz stopień wykorzystania narzędzi internetowych w kontaktach z klientami.
Interaktywne porady w Szczecinie
Pierwsza wzmianka o istnieniu systemu wodociągowego na terenie Szczecina pochodzi z 1577 r., gdy na polecenie księcia Jana Fryderyka przebudowano Zamek Książąt Pomorskich i doprowadzono do niego bieżącą wodę. Jak dalej potoczyła się historia wodociągów szczecińskich można dowiedzieć się na stronie internetowej ZWiK w Szczecinie w zakładce &...