Obserwujemy rosnące zainteresowanie przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych organizowaniem dla swoich klientów kampanii dotyczących edukacji ekologicznej. Działania edukacyjne podejmują już nie tylko te największe firmy, ale coraz częściej przedsiębiorstwa obsługujące mniejsze miasta i tereny wiejskie. Do nich wszystkich skierowany jest konkurs ?Głośna woda?, organizowany przez miesięcznik ?Wodociągi-Kanalizacja? oraz portal edukacji ekologicznej Zielonalekcja.pl. Zachęcamy wszystkie firmy, które chcą pochwalić się swymi dokonaniami na tym polu do zgłaszania własnych inicjatyw ? pochwalcie się swymi działaniami! Więcej informacji znajdziecie na profilu konkursu na Facebooku oraz na stronie internetowej www.zielonalekcja.pl.

Zapraszamy również do udziału w debacie ?Edukacja ekologiczna w przedsiębiorstwach wodociągowo-kanalizacyjnych?, która odbędzie się w Bydgoszczy podczas pierwszego dnia XXII edycji Międzynarodowych Targów Maszyn i Urządzeń dla Wodociągów i Kanalizacji Wod-Kan. Liczymy na Państwa zaangażowanie i wymianę doświadczeń. Podczas tego wydarzenia nagrodzimy laureatów konkursu ?Głośna woda?.

W naszej redakcji nastał gorący czas, bo oprócz projektu dotyczącego edukacji ekologicznej, o którym wspominałam, przygotowujemy również debaty redakcyjne oraz planujemy wyjazdy na szereg konferencji. Relacje z tych wszystkich spotkań już wkrótce na naszych łamach.

Natomiast tematykę bieżącego numeru zdominowały zagadnienia związane z zagospodarowaniem wód opadowych. Polecam artykuły opisujące tę problematykę, które znaleźć można zarówno w dziale ?Gospodarka wodna?, jak i w ?Raporcie wod-kan?.

Anna Lembicz