Silnik, rama, niezawodność są atutami Isuzu
Japoński koncern Isuzu Trucks to największy w tym kraju wytwórca pojazdów użytkowych oraz jeden z największych ? w zależności od przyjętego sposoby klasyfikacji ? graczy w tym segmencie na świecie. W Polsce reprezentuje go firma Aster.
Koncern został założony w 1916 r., dzięki czemu może pochwalić się najdłuższą historią spośród innych japońskich podmiotów z tego sektora. Bardzo szybko rozpoczął też internacjonalizację, stopniowo przenosząc punkt ciężkości prowadzonych operacji z rodzimej Japonii na inne rynki na całym świecie.
Obecnie koncern ISUZU sprzedaje samochody dostawcze i ciężarowe na terenie Europy poprzez autoryzowaną sieć dealerską, do której należy również firma PH ASTER Sp. z o.o. W Polsce Isuzu jest w stanie dostarczyć klientom podwozia o DMC 3,5 t, 5,5 t, 6,5 t, 7,5 t, 11 t, 12 t i 14 t.
M21, czyli nowa linia podwozi
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w 2017 r. Isuzu wprowadziło do swojej oferty zmodernizowaną gamę pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Zmiany dotyczą całego układu napędowego: silnika ze skrzynią biegów.
Nowy silnik, charakteryzujący się bardzo kompaktową zabudową i niską masą własną, umożliwia eksploatację bez dodatku Ad-Blue (spełnia normę emisji spalin Euro6b). Pozwoliło to, wraz z innymi zmianami wyposażenia samochodu, zredukować masę własną podwozia o ponad 200 kg. Masa własna modelu M21 Ground ? dla najkrótszego rozstawu osi ? w...