Oddajemy w Państwa ręce trzecie wydanie publikacji ?Rynek. Transport i pojazdy komunalne?. Tym razem jego łamy postanowiliśmy udostępnić między innymi producentom, dystrybutorom i firmom zajmującym się serwisem maszyn i pojazdów.

Duże przedsiębiorstwa zwykle mają swoje warsztaty wraz z wyspecjalizowaną załogą. Mniejsze częściej zlecają naprawy na zewnątrz. Bardzo istotna pozostaje więc ich dobra współpraca z wiarygodną firmą, zatrudniającą wykwalifikowanych pracowników oraz posiadającą profesjonalnie
wyposażony serwis. Jego istotnym elementem są również pojazdy serwisowe. Dzięki nim usterki udaje się usunąć bez konieczności dostarczania uszkodzonej maszyny do serwisu stacjonarnego.

Jak wyposażyć takie auto? Na co zwracać uwagę także w jego wyposażeniu, nawiązując współpracę z zewnętrzną firmą serwisową? O co pytać, by uniknąć pomyłek i nieporozumień? Mamy nadzieję, że dzięki naszej publikacji uzyskają Państwo odpowiedzi na te pytania. Jest to o tyle istotne, że poszukiwania rozwiązań z zakresu serwisu maszyn i pojazdów warto rozpocząć z wyprzedzeniem, by zagwarantować sobie później szybką i sprawną naprawę.

Każdy zarządzający firmą i przedsiębiorstwem wie, że nawet kilka godzin przestoju oznacza realne straty finansowe.

Zachęcamy również do zapoznania się z reklamową częścią ?Rynku?. W tym miesiącu swoje kolejne oferty prezentują firmy znane z poprzednich wydań, ale również nowi reklamodawcy.

W tym wydaniu przeczy...