Ponad 40 różnorodnych modeli w ofercie i 30-procentowy udział w rynku sprzedaży minikoparek ? koncern Kubota to uznana na świecie japońska marka, która w ciągu kilkudziesięciu lat osiągnęła najwyższy kunszt w dziedzinie projektowania i produkcji tych maszyn.

Optymalizacja i bezustanne ?śrubowanie? parametrów takich jak: trwałość, wydajność, ergonomia, ekonomiczność, bezawaryjność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, ale też odpowiedzialność za środowisko to, od wielu lat, przyczyny triumfów Kuboty pod względem sprzedaży w globalnej wiosce ? z wynikiem 30-procentowego udziału.

Dzięki szerokiemu portfolio koparek (aż 44 modeli) ? w wadze od 0,8 tony do aż 8,2 tony ? Kubota ma najbardziej wszechstronną ofertę, obejmującą zarówno konwencjonalne wersje ?swing? (przeciwwaga wystająca poza obrys maszyny), jak i wersje ?zero turn? (obrót koparki bez wystawania poza obrys gąsienic).

Jakie argumenty przekonują do Kuboty klientów na rodzimym rynku? Przede wszystkim ciekawe i funkcjonalne rozwiązania techniczne, niespotykane u konkurencji, takie jak: podwójnie tulejowane otwory wysięgnika kopiącego, które minimalizują i ułatwiają usuwanie luzów w maszynie; podwójne rolki prowadzące gąsienice, minimalizujące ryzyko detrakcji oraz wydłużające ich żywotność; funkcja Auto Shift ? automatyczna zmiana biegu pod obciążeniem bez utraty mocy tudzież gaśnięcia koparki; przewody hydr...