Świadomość i dialog
W styczniu br. Agencja Promocji Zieleni obchodziła dziesiątą rocznicę powstania. Proszę powiedzieć, jakie były jej pierwsze cele?
Pierwszym powodem, jakim się kierowali założyciele, czyli Związek Szkółkarzy Polskich, była potrzeba profesjonalnej organizacji Wystawy ,,Zieleń to życie”. Pierwsze jej edycje organizowane były społecznymi siłami członków stowarzyszenia przy wsparciu wynajętych firm. Ponieważ Wystawa, ale również cała branża dynamicznie się rozwijały, taka forma okazała się niedostateczna. Rozkwit Wystawy był więc pierwszym i podstawowym celem. Zajęliśmy się tym w sposób kompleksowy – od poszukiwania nowych klientów, poprzez doskonalenie samej jej organizacji – aż po promocję.
Czy były inne powody?
Jak wskazuje nasza piękna nazwa, od samego początku chcieliśmy zajmować się promocją roślin – przede wszystkim produkcji szkółkarskiej, co też czynimy. Obecnie mogę wymienić cztery podstawowe obszary naszych działań. Są to targi i wystawy z tym, że oprócz ,,Zieleń to życie” wspieramy wystąpienia szkółkarzy na innych, polskich i zagranicznych, targach. Trzy pozostałe to wydawnictwa, szkolenia i konferencje oraz promocja w mediach.
Wróćmy do Wystawy, zdaje się waszego największego sukcesu. ...