Warto inwestować w swoich pracowników
|
Budowanie relacji, poprawa komunikacji wewnętrznej i rozwój pracowników to nieodłączne elementy funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa. Dlatego w roku 2019 pracownicy poznańskiej Spółki Aquanet kilkukrotnie mieli okazję uczestniczyć w nietypowych wydarzeniach ułatwiających realizację tych celów.
Ponieważ nie chcemy komunikować się z pracownikami (ale też na zewnątrz) w sposób oczywisty i szablonowy (np. wyślij newsletter), staramy się tak budować przekaz, by był on atrakcyjny i angażujący. Oto kilka przykładów.
W czerwcu, w ramach kampanii ?Nie śmieć w sieć? przygotowaliśmy dla pracowników warsztaty typu DIY (ang. do it yourself), podczas których uczyli się, jak z ekologicznych środków zrobić proszek do prania, płyn do płukania, płyn do mycia naczyń oraz płyn do sprzątania. Zapewniliśmy produkty i narzędzia oraz materiał instruktażowy i zaprosiliśmy prowadzących.
Było wesoło i co najważniejsze ? edukacyjnie. Po warsztacie pracownicy wracali z informacją, że piorą i sprzątają własnoręcznie wykonanymi środkami z dużą przyjemnością. To spotkanie stanowiło kontynuację naszej minikampanii promującej ekośrodki czystości poprzez cztery filmy przygotowane przez naszą firmę.
Kulinarna różno...