Reklama

AD1A KUBOTA 04.03-04.04.24

Po Poznaniu spacerował słoń? Nowa kampania społeczna

Po Poznaniu spacerował słoń? Nowa kampania społeczna
gj
12.05.2017, o godz. 11:40
czas czytania: około 1 minuty
0

Kamery miejskie zarejestrowały słonia, spacerującego nocą w okolicach Wildy i Starego Rynku. Nie wiadomo skąd się wziął ani dokąd poszedł. Kolejnego dnia rano na poznańskich ulicach pojawiły się 100-kilogramowe odchody. To część nowej kampanii społecznej miasta.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B KUBOTA 04.03-04.04.24

Poznaniacy od razu zwrócili uwagę na nieczystości na chodnikach. Przeszkadzały, śmierdziały i źle wyglądały. W ten sposób miasto Poznań chciało zwrócić uwagę na problem z niesprzątaniem odchodów po psach w mieście. Jak wyliczyli twórcy kampanii, jeden słoń produkuje około 100 kg odchodów dziennie, jeden pies 100 g. W Poznaniu mieszka około 50 000 psów, więc dziennie produkują dokładnie tyle odchodów, co pięć słoni.

Urząd Miasta Poznań podkreśla, że w metaforyczny sposób i dzięki elementom zaskoczenia chce uświadomić mieszkańcom skalę problemu brudnych ulic i regularnego zanieczyszczania przestrzeni wspólnej. Kampania to jedno z wielu działań akcji edukacyjnej poświęconej czystości miast. O wszystkich działaniach można przeczytać na stronie www.czystypoznan.pl, gdzie także prowadzony jest ranking najbardziej brudnych miejsc w Poznaniu.

 

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Aktualności
css.php
Copyright © 2024