Odnowienie i odświeżenie tożsamości marki przełoży się także na całą jej koncepcję wizualną, która ma stać się bardziej nowoczesna i czytelna dla stałych i nowych czytelników.
Nowe logo „Przeglądu Komunalnego” jest zmodyfikowaną wersją dotychczas obowiązującego. Zachowano jego zielono-czerwoną kolorystykę, nadając mu jednak lżejszy i bardziej nowoczesny wygląd.
"Odnowienie i odświeżenie tożsamości marki przełoży się także na całą jej koncepcję wizualną, która ma stać się bardziej nowoczesna i czytelna dla stałych i nowych czytelników. Zmiana logo podyktowana jest rozwojem pisma, który wraz z rozwojem rynku eksploruje nowe tematy związane z ochroną środowiska. Niezmienna pozostaje misja czasopisma – przekazywanie najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań w branży ochrony środowiska dla gospodarki odpadami i dziedzin pokrewnych" – deklaruje firma Abrys, wydawca miesięcznika.
– Nasi czytelnicy, a także ich oczekiwania względem naszej marki zmieniają się z biegiem czasu. Dlatego chcemy stać się bardziej atrakcyjni nie tylko dla stałych czytelników, ale także dla tych, którzy dopiero zaczynają pracę w branży ochrony środowiska – mówi Magdalena Dutka, redaktor naczelna „Przeglądu Komunalnego”.
Komentarze (0)