Turystyczny Oscar dla Hydropolis

Turystyczny Oscar dla Hydropolis
PU
26.11.2021, o godz. 13:36
czas czytania: około 2 minut
0

Wrocławskie centrum wiedzy o wodzie Hydropolis otrzymało tytuł najlepszego produktu turystycznego 2021 roku. Złoty Certyfikat wręczany przez Polską Organizację Turystyczną to najważniejsza nagroda w polskiej branży turystycznej, przyznawana za wkład w rozwój tego sektora usług w kraju.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Konkurs na „Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT” organizowany przez Polską Organizację Turystyczną ma na celu wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc w Polsce, a także ich popularyzację. Tegoroczne wyróżnienie trafiło do Hydropolis – jedynego w Polsce centrum wiedzy o wodzie i jednego z nielicznych tego typu miejsc na świecie. Wrocławska atrakcja w grudniu będzie świętować swoje szóste urodziny. Do tej pory miejsce odwiedziło ponad 1,5 mln zwiedzających.

– Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej to jak Oscar w branży filmowej. Nie ma większego wyróżnienia w polskiej turystyce. Jesteśmy dumni tym bardziej, że nagroda trafiła do nas w niezwykle trudnym czasie pandemii. To pokazuje, jak silną marką jest Hydropolis – mówi Marcin Garcarz, wiceprezes MPWiK we Wrocławiu.

Gwiazda regionu

W październiku tego roku wrocławskie centrum wiedzy o wodzie zostało uznane przez Dolnośląską Organizację Turystyczną za „turystyczną gwiazdę regionu”. To stało się przepustką do ubiegania się o kolejną nagrodę, ponieważ Złote Certyfikaty POT przyznawane są atrakcjom turystycznym, które wcześniej zostały docenione na szczeblu regionalnym.

– Dziękujemy kapitule konkursowej za to szczególne wyróżnienie, które z pewnością doda nam energii do dalszej pracy. Szczególnie, że nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu jest kampania promocyjna o wartości nie niższej niż 150 tys. złotych, którą zorganizuje Polska Organizacja Turystyczna. Bardzo dziękuję całemu zespołowi Hydropolis. To właśnie ci wspaniali ludzie tworzą to miejsce, a ich pasja i zaangażowanie zaprowadziły nas dokładnie tam, gdzie jesteśmy – mówi Wiola Samborska, dyrektorka CEE Hydropolis.

18 lat tradycji

Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej jest prowadzony od ponad 18 lat i stał się już tradycją. Co roku laureatami zostają nowe produkty turystyczne, a poziom konkursu rośnie z każdą edycją. Dotychczas zdobywcami Złotego Certyfikatu byli m.in: Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock, Kopalnia Złota i Średniowiecznego Parku Techniki w Złotym Stoku, Żywe Muzeum Piernika w Toruniu czy Muzeum Powstania Warszawskiego.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Aktualności
css.php
Copyright © 2024