Reklama

AD1A EGOE [27.03-27.04.24]

Tychy wprowadzają system powiadomień SMS o awariach wodociągowych

Tychy wprowadzają system powiadomień SMS o awariach wodociągowych
ed
06.04.2018, o godz. 13:58
czas czytania: około 2 minut
0

Tyskie wodociągi uruchomiły usługę powiadamianie SMS o zakłóceniach w dostawach wody.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B_ARBENA1_01.03.24-01.04.24

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach przekazuje informacje SMS-em na temat zakłóceń w dostawie wody. Działanie to ma umożliwić jeszcze lepszy dostęp do bieżących informacji o sytuacji na sieci wodociągowej. Z tego rozwiązania korzysta dzisiaj już ponad 4 tys. odbiorców wody.

– Postanowiliśmy pójść krok dalej w stosunku do dnia dzisiejszego, ponieważ informacje dostarczane poprzez tradycyjne metody, jak np. ogłoszenia w miejscach publicznych, nie zawsze trafiają do wszystkich zainteresowanych (…) Wdrożyliśmy system powiadomień SMS, który cały czas się rozwija i jak do tej pory doskonale się sprawdza. Dziś usługą objętych jest już przeszło 4 tys. osób, a zainteresowanych cały czas przybywa – mówi Krzysztof Zalwowski, prezes zarządu rejonowego Wodociągów i Kanalizacji w Tychach.

Jak włączyć powiadomienia SMS?

Usługę uruchamia się przez formularz na stronie RPWiK Tychy. Wystarczy wpisać swój numer telefonu i adres zamieszkania. Następnie wysyłany jest SMS-a z kodem potwierdzającym chęć subskrybowania powiadomień i od tej pory użytkownik otrzymuje alerty. W każdej chwili można je wyłączyć.

Usługa powiadamiania SMS-em jest bezpłatna. Po kilku miesiącach od uruchomienia system rozbudował się także o funkcję powiadamiania o dacie przekazania odczytu, a także o informacje na temat rozliczenia za dostarczoną wodę. Korzystać z tego udogodnienia mogą wszyscy mieszkańcy, nie tylko ci, którzy posiadają podpisaną umowę o dostarczanie wody z tyskimi wodociągami, ale również osoby mieszkające w budynkach wielolokalowych.

Jak to działa?

– Informacja SMS wysyłana jest przez system do osób, których populacja generowana jest automatycznie poprzez zaznaczenie przez dyspozytora przedsiębiorstwa obszaru wpływu potencjalnej awarii. Taka formuła współpracy z odbiorcami ma ten zasadniczy walor, że odbiorcy odpowiednio wcześnie mogą przygotować się do niezbędnych, ale bywa, że uciążliwych, działań Przedsiębiorstwa – dodaje prezes RPWiK Tychy.

Usługa SMS działa w ramach wdrożonego już wcześniej systemu IBOK – Internetowego Biura Obsługi Klienta, które umożliwia również skorzystanie z opcji e-odczytu i e-faktury. Z tej opcji korzysta obecnie blisko 6 tysięcy kontrahentów Przedsiębiorstwa.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Woda i ścieki
css.php
Copyright © 2024