1 / 8

W poniedziałek wystartuje druga odsłona kampanii pod tytułem „Każde ubranie ma swoją historię”, która propaguje ideę ponownego wykorzystania materiałów z recyklingu w branży odzieżowej.

Kampanię „Każde ubranie ma swoją historię” organizowaną przez VIVE Profit Center promuje spot reklamowy ukazujący historię koszulki znanego piłkarza ręcznego, członka reprezentacji Polski w piłce ręcznej, na co dzień grającego w barwach Klubu Sportowego VIVE Tauron Kielce – Karola Bieleckiego. Scenariusz w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, momenty wzruszeń, porażki, chwile radości i smutku. Kampania potrwa do końca grudnia br.

Jednak nie tylko w ten sposób firma promuje swoją ofertę. Reinkarnację ubrań zaprezentowano pod koniec października także w kolekcji cenionego projektanta mody Mariusza Przybylskiego. Po raz pierwszy zrealizował on projekt łączący dwie dotychczas odległe dziedziny – wysoką modę i recykling używanej odzieży. W efekcie powstała specjalna luksusowa kolekcja zatytułowana „TRANSPLANTACJA”, którą 0aprezentowano na pokazie 29 października w Warszawie razem z najnowszą, sezonową kolekcją projektanta (wiosna-lato 2016). Damska kolekcja stworzona została z wykorzystaniem materiałów pochodzących z recyklingu, dostarczonych przez VIVE Textile Recycling.

– Współpraca z tej klasy projektantem to świadomy krok, który ma pokazać, że z surowca, jaki znajduje się w naszej firmie, można stworzyć wyszukaną i luksusową kolekcję. Udział akurat Mariusza Przybylskiego w projekcie nie jest przypadkowy, to projektant znany ze swojego odważnego i nowatorskiego podejścia do mody i umiejętności pracy z niekonwencjonalnymi materiałami – mówi Bertus Servaas, prezes VIVE Textile Recycling.

Wspólnym mianownikiem wszystkich sylwetek, stworzonych na potrzeby TRANSPLANTACJI jest pragnienie przedłużenia modowego życia odzieży używanej, poprzez wykorzystanie wybranych jej elementów na potrzeby tzw. mody wysokiej. To kolekcja z przeszłością, ale w pełni nowa i nowoczesna  – tak z kolei wyjaśnia tytuł i ideę kolekcji sam projektant.

Art recykling jest działaniem, które wynika ze świadomości nadmiernej produkcji i konsumpcji dóbr. Artyści na całym świecie sięgają po przedmioty już niepotrzebne, niechciane przez użytkowników i dają im drugie życie, nadając nowy sens. Z rzeczy, które są tymczasowe i pozbawione wartości w oczach społeczeństwa konsumpcyjnego, tworzą na powrót przedmioty trwałe i wartościowe.

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

1 Komentarz

Skomentuj