Webinarium: Skuteczna komunikacja w czasie epidemii (28 kwietnia)

Webinarium: Skuteczna komunikacja w czasie epidemii (28 kwietnia)
szp
21.04.2020, o godz. 12:38
czas czytania: około 2 minut
0

Jak zatrzymać pracowników w czasie, gdy strach może przeważać nad racjonalnym myśleniem? Czy nasi pracownicy zostaną z nami w czasie epidemii? Jak skutecznie komunikować się ze społeczności lokalną? To kluczowe zagadnienie dla zapewnienia ciągłości pracy zakładów gospodarki odpadami i przedsiębiorstw wod-kan. Jak to zrobić? Podczas webinarium „Pozytywne myślenie i dobra komunikacja – klucz do sukcesu w Twojej pracy w czasie epidemii” opowiedzą o tym praktycy.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Staramy się, aby zadania naszych spółek zostały wykonane jak najlepiej, a nasza praca zauważona. Dbamy też o naszych pracowników. Teraz musimy robić to w sposób szczególny.

Komunikacja i zaufanie

Codziennie komunikujemy się – ze sobą, ze współpracownikami, z przełożonymi i podwładnymi, z mediami i społecznością lokalną. Od jakości tej komunikacji zależy jak sprawnie będziemy funkcjonować, jak efektywne będą nasze zespoły i jak naszą pracę postrzegać będzie otoczenie.

Sposób postrzegania koronawirusa jako zagrożenia i obawy z nim związane kreują rzeczywistość, w której nasze firmy i organizacje stają wobec weryfikacji zaufania do nich ze strony społeczności lokalnej (klientów, petentów), instytucji i podmiotów, z którymi współpracujemy. Wymaga to określonych działań komunikacyjnych skierowanych zarówno do własnych pracowników, jak i otoczenia zewnętrznego.

Ten specyficzny czas skłania nas do refleksji, weryfikacji naszych dotychczasowych strategii i metod działania oraz zmian. Modyfikacji musimy również poddać nasze priorytety i cele.

Musimy chronić, zabezpieczać, przewidywać i liczymy ryzyka jakie niesie ze sobą sytuacja panująca na rynku.

Warto dbać o pracowników

Koniecznością jest myślenie o pracownikach na każdym szczeblu organizacji, bo kryzys w tej materii może zawitać i do naszego przedsiębiorstwa. Troska pracowników jest ważna, bo i dla nich sytuacja jest trudna. Jako firma udzielajmy mu wsparcia. Wtedy odpłaci się on zaangażowaniem.

Warto zobaczyć jak wsparcie i motywację pracowników realizują inne firmy z branży odpadowej i wod-kan. Wiele rozwiązań możemy zastosować szybciej i sprawniej, gdy wiemy że u innych się sprawdziły. A to może okazać się warunkiem zapewnienia ciągłości pracy naszych zakładów i firm.

Praktyczna wiedza

Podczas webinarim odpowiemy m.in. na pytania: jak radzić sobie ze stresem i kreatywnie rozwiązywać codzienne problemy; jak spojrzeć optymistycznie w przyszłość i być liderem,
sprawnie komunikować się w swoim zakładzie pracy i zarządzać zespołem w sytuacji kryzysu; jak sprawić, że praca przedsiębiorstwa będzie pozytywnie postrzegana przez sąsiadów, społeczność lokalną i media oraz w jaki sposób komunikować się z lokalnym społeczeństwem.

Jego uczestnicy dowiedzą się – na przykładzie case studies – w jaki sposób inne zakłady radzą sobie z komunikacja wewnętrzną i zewnętrzną.

Opowiedzą o tym m.in. Małgorzata Gotowska z Remondis Bydgoszcz i Elżbieta Olędzka-Koprowska z O.K.E.J. Pracownia.

Webinarium praktyczne odbędzie się we wtorek, 28 kwietnia br. Szczegółowy program można znaleźć na stronie komunikacja.abrys.pl.

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Aktualności
css.php
Copyright © 2024