28 Forum Informatyki w Administracji
- To event minęło.
Wydarzenie Nawigacja
28 FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI
Warszawa, 18-19 października 2017 r.
W kolejnych programach Forum Informatyki w Administracji – staraliśmy się zawsze uwzględniać problemy aktualne i istotne dla środowisk administracji samorządowej. Obecna edycja programu Forum jest kontynuacją tej zasady i zawiera tematy, które na pewno wzbudzą zainteresowanie uczestników Forum. Polecamy Państwu uważną lekturę agendy Forum, bo to niewątpliwie ułatwi podjęcie decyzji o udziale w tym wydarzeniu.
W programie:
- Zmiany w KPA (nowelizacja’2017) – jak mogą wpłynąć na rozwój cyfryzacji administracji
- Pilotaż dowodu osobistego w smartfonie (mID)
- Smart City w praktyce – wnioski z przeprowadzonych wdrożeń
- Centrum Usług Wspólnych IT
- Finansowanie przedsięwzięć samorządowych – wybrane aktualne aspekty
- Bezpieczeństwo informacji w chmurze – wytyczne normatywne
- Płatności bezgotówkowe w administracji – program upowszechniania
- Prawne aspekty zastosowania płatności bezgotówkowych, walut wirtualnych i cyfrowych w obszarach polskiej administracji
- Pilotaż płatności bezgotówkowych w administracji
- Problem finansowania obrotu bezgotówkowego w urzędach (np. koszty terminali)
- Technologia chmury – atuty infrastruktury IT w chmurze
- Oracle Public Cloud
Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/fia1/index.php
Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/fia1/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
www.cpi.com.pl
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: [email protected]