Akademia BDO 2024
- To event minęło.
Wydarzenie Nawigacja
Dzięki szkoleniom w ramach Akademii BDO dowiedzą się Państwo m.in.:
- Co to jest platforma Baza Danych o Odpadach?
- Kto jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadowej?
- Na czym polega ewidencja uproszczona odpadów i kogo dotyczy?
- Jakie są zasady dostępu do BDO i jakie są role użytkowników w BDO?
- Jak poprawnie zaewidencjonować przemieszczanie odpadów?
- Jak poprawnie prowadzić ewidencję odpadów?
- Jak zaewidencjonować współpracę z podmiotami zwolnionymi z ewidencji odpadowej?
- Jak rejestrować wytworzenie odpadów?
- Jakie są zasady ewidencji odpadów komunalnych?
- Jaka jest odpowiedzialność zarządzających podmiotami w zakresie gospodarki odpadami?
- Jakie są nowe obowiązki w zakresie ewidencji utraty statusu odpadu?
Zdobyta podczas szkoleń odbywających się w ramach Akademii BDO wiedza pomoże Państwu między innymi w:
- Codziennej pracy na platformie BDO
- Rozwiązywaniu problemu różnicy masy odpadów powstającej przy przekazywaniu odpadów do innych posiadaczy
- Dostosowaniu procesów do wymogów ewidencji odpadowej
- Współpracy w zakresie przekazywania odpadów do innych posiadaczy
- Określeniu kiedy należy rejestrować operacje gospodarki odpadami w BDO
- Poznaniu obowiązków związanych z ewidencją odpadową
- Dostosowaniu się do zmian w przepisach w zakresie ewidencji odpadów
- Uniknięciu najczęściej pojawiających się błędów w ewidencji odpadów
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA DOSTĘPNY JEST NA STRONIE
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe
w wersji elektronicznej oraz zaświadczenia udziału w warsztatach w wersji papierowej