“Naturalnie, na bieżąco” to nazwa nowej kampanii, jaką rozpoczęło warszawskie przedsiębiorstwo wodociągów i kanalizacji. W centrum stolicy stanął przezroczysty słup ogłoszeniowy, w środku którego jest rura napełniona wodą.

Konstrukcja złożona jest z granatowych rur i czerwonych pokręteł.  Punktem centralnym jest rura wypełniona wodą. Tę realizację dopełnia kampania standardowa w całym mieście. Jej celem jest zachęcanie mieszkańców do picia wody z kranu, promowanie dostępności tego rozwiązania, a także zdrowego, ekologicznego trybu życia.

MPWiK Warszawa każdego dnia dostarcza mieszkańcom Warszawy i okolicznych gmin ponad 350 mln litrów wody, smacznej i bezpiecznej. Warszawska kranówka jest dziś wizytówką miasta, a prawie co drugi mieszkaniec stolicy deklaruje, że pije ją prosto z kranu, bez przegotowania. Jest ona serwowana także podczas wydarzeń masowych i imprez sportowych. W lecie, podczas upałów rozdawali ją miejscy strażnicy.

Woda z kranu, jak podkreśla MPWiK, to ekologiczny oraz tani wybór – 1 litr warszawskiej kranówki kosztuje mniej niż 1 grosz.

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

2 Komentarze

  1. Bardzo dobra inicjatywa! Ja piję kranówkę od pół roku i mogę spokojnie polecić. Korzystamy w biurze z bezbutlowego dystrybutora filtrującego Waterpoint System, smak wody bez zarzutu, wręcz bez różnicy w porównaniu z butelkową, a dodatkowo wygoda i oszczędność! Ludzie nisłusznie boją się kranówki, nad którą czuwa sanepid(!) nieświadomi tego co można w “mineralce” znaleźć…

  2. Bzdury. Jakość wody uzdatnionej w filtrach warszawskich jest na pewno wysoka, ale kto mnie zapewni, że po przebyciu długiej drogi do mojego mieszkania woda wciąż jest zdatna do picia i bezpieczna dla zdrowia? Szczególnie w starych budynkach, gdzie stan rur wodociągowych jest nienajlepszy?

Skomentuj