Praca Błażeja Wojtkowiaka, dyrektora kreatywnego Agencji Double Brand, zwyciężyła w konkursie ogłoszonym przez Miasto Poznań na logo Roku Klimatu i Środowiska, który w 2008 roku obchodzony będzie w Poznaniu.

Logo towarzyszyć będzie wszystkim wydarzeniom organizowanym w ramach projektu. W grudniu 2008 roku Poznań będzie gospodarzem XIV Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ – największego spotkania tego typu na świecie. Konferencja odbywa się z udziałem kilku tysięcy uczestników i przy dużym zainteresowaniu światowej opinii publicznej i mediów.

To ważne i prestiżowe wydarzenie jest dla Miasta inspiracją do podjęcia szeregu przedsięwzięć, których celem jest propagowanie działań na rzecz ochrony klimatu i środowiska. Z tego właśnie powodu rok 2008 obchodzony będzie w Poznaniu jako Rok Klimatu i Środowiska. Towarzyszyć mu będą liczne wydarzenia o charakterze kulturalnym, edukacyjnym i społecznym.

Miasto ogłosiło konkurs na logo Roku Klimatu i Środowiska. Nadesłano 23 projekty. Jury, złożone z przedstawicieli poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych i Urzędu Miasta, oceniło bardzo wysoko poziom artystyczny i merytoryczny przysłanych prac. Projekty prezentowane były anonimowo. W wyniku głosowania, które odbyło się w poniedziałek, 12 listopada, w Urzędzie Miasta wybrano pracę przygotowaną przez Agencję Double Brand. Autorem projektu jest Błażej Wojtkowiak – dyrektor kreatywny Double Brand.

To właśnie logo towarzyszyć będzie wszystkim wydarzeniom organizowanym w nadchodzącym roku w Poznaniu, w ramach projektu "Poznań 2008 – Rok Klimatu i Środowiska".

źródło: poznan.pl

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj