Chcąc przekonać ludzi do picia wody z kranu w domach i z ujęć miejskich Otwockie Wodociągi wraz z krakowską agencją DEMO Effective Launching postanowiły stworzyć markę wody z kranu. DomoVita powstała z myślą o działaniach na skalę ogólnopolską i ma skupiać wodociągi w całym kraju. Ładne logo i kampania wzorowana na promocji wody butelkowanej ma przyciągnąć uwagę Polaków.
– Otwock to pierwszy wodociąg, który uruchomił markę DomoVita. Docelowo chcielibyśmy, żeby pod marką DomoVita kryły się wszystkie wodociągi dystrybuujące wodę głębinową. To warunek “korzystania” z brandu – wyjaśnia Jacek Sadowski, szef Demo Effective Launching i pomysłodawca projektu. – Cel jest prosty, tworzenie marki i realizowanie dla niej kampanii lokalnie przynosić będzie lokalne efekty. Tymczasem, jeżeli będziemy zrzeszać wiele wodociągów pod wspólnym brandem DomoVita, będą oni mogli wspólnie uczestniczyć w ogólnopolskich działaniach reklamowych, jak np.: kampanii reklamowej, a w efekcie wspólnie czerpać z niej korzyści – dodaje.
Dzięki ogólnopolskiej kampanii twórcy DomoVity chcą edukować, przekonać ludzi do wyrobienia nawyku picia wody z kranu bez przegotowywania i próbować przełamać stereotyp niesmacznej, „zanieczyszczonej kranówki”. Nazwa marki nie jest przypadkowa i ma wskazywać na to, że wodę, czyli źródło naszej witalności, mamy także w swoich domach, a konkretnie w kranach, na wyciągnięcie ręki. Tej wody nie musimy dźwigać do domu, jest tańsza, a ponadto pijąc ją nie produkujemy zbędnych odpadów w postaci zużytych butelek. Hasło promujące markę “źródło życia w Twoim domu” ma to potwierdzać.
W ramach kampanii w miejscach publicznych, a także w szkołach ustawione zostaną specjalnie oznakowane poidełka z logo marki. Woda DomoVita będzie też rozdawana na ulicach i skwerach, gdzie w upalne dni serwowana będzie z saturatorów.
Maja
Komentarz #5732 dodany 2017-06-28 15:56:28
Nazwa ładna, logo też, jak w SPA :D