20 lat, czyli 240 miesięcy, ponad 7300 dni. Dla historii świata i ludzkości to tylko niezauważalna chwila, dla pojedynczego człowieka to znaczna część życia, czyjaś młodość, jedno pokolenie. A czym jest 20 lat, gdy spojrzeć na ten okres z punktu widzenia firmy?
Czy w ciągu tego czasu spełniła swoją misję? Czy udało się zrealizować założenia, które przyjęto dwie dekady wcześniej?
W 2008 r. Abrys, wydawca miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”, obchodził jubileusz 20 lat istnienia na rynku. W grudniu 1988 r. powstała spółka, której misją od samego początku było zapewnienie dostępu do wiedzy i informacji z zakresu ochrony środowiska. Rok 1991 przyniósł pierwsze wydanie „Przeglądu Komunalnego”, a kilka miesięcy później „Katalogu Wyrobów Komunalnych”, który zresztą publikowany jest do dziś w formie „Leksykonu Techniki Komunalnej”. Jednak jak się szybko okazało, dla założyciela firmy, śp. Wojciecha Dutki, istotne było nie tylko dążenie do udostępnienia wiedzy innym podmiotom działającym w branży, ale również pomoc samorządom w projektowaniu i przeprowadzaniu analiz technicznych składowisk odpadów, co też zaczęło być realizowane od 1992 r. W tym samym roku rozpoczyna się także cykl szkoleń dla samorządowców, które na stałe wpisały się w działalność firmy. Te pierwsze inicjatywy po wielu latach zaowocowały osiągnięciami, które g...