Pierwszym obiektem, w którym wdrożono program, było Centrum Handlowe „Reduta” w Warszawie (25 października 2008 r.).
Podstawą „Centrum z Klimatem” jest tzw. „mała ekologia” – założenie, że nawet niewielkie działania podejmowane przez każdą osobę mają wpływ na ograniczenie niekorzystnego wpływu na środowisko.
– Program „Centrum z Klimatem” to odpowiedź na światowy trend oraz badania, według których wiedza na temat ekologii jest wciąż niedostateczna. Wyszliśmy z założenia, że każdy z nas ma wpływ na środowisko i jego ochronę. Niewielu z nas jednak wie, jak należy właściwie segregować odpady, jakie odpady podlegają recyklingowi bądź jak oszczędzać zasoby naturalne – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, dyrektor marketingu w Manhattan Real Estate Management, spółce zarządzającej centrami handlowymi należącymi do Atrium European Real Estate.
W 2009 roku do „Centrum z Klimatem” dołączyły kolejne obiekty handlowe: w Białymstoku, Warszawie, Toruniu, Pile i Bytomiu. Program w każdym centrum handlowym wspierają komunikaty wizualno-tekstowe umieszczone w często odwiedzanych miejscach (plakaty na słupach, naklejki na podłogach, drzwiach, koszach na śmieci, lustrach, w windach). Przypominają one, w jaki sposób mądrze i niewielkim wysiłkiem można chronić środowisko. W centrach handlowych przez cały rok odbywać się będą imprezy o charakterze ekologicznym. Częścią projektu będą „Lekcje z Klimatem” – projekt dla szkół podstawowych, angażujący dzieci i młodzież w zbiórkę i segregację odpadów.
W centrach handlowych przez cały rok odbywać się będą imprezy o charakterze ekologicznym. Częścią projektu będą „Lekcje z Klimatem” – projekt dla szkół podstawowych, angażujący dzieci i młodzież w zbiórkę i segregację odpadów. W planach są również programy lojalnościowe dla najemców oraz pracowników firmy.
Komentarze (0)