Jury konkursowe przyznało w tym roku nagrody w trzech kategoriach, w zależności od skali działań przedsiębiorstwa:
- w kategorii do 30 tys. mieszkańców zwyciężyło Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji,
- w kategorii do 100 tys. mieszkańców wygrała Spółka Sądeckie Wodociągi,
- w kategorii ponad 100 tys. mieszkańców pierwsze miejsce zajął Aquanet Poznań.
Wszyscy zwycięzcy otrzymają nagrody w postaci dwóch bezpłatnych zaproszeń do udziału w kongresie Envicon Water 2018.
W konkursie wyróżniono także Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi.
Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji otrzymało nagrodę za twórcze podejście do edukacji skierowanej do najmłodszych oraz za zwrócenie szczególnej uwagi na problemy globalne, w tym na pojęcie śladu wodnego, który wszyscy tworzymy.
Spółka Sądeckie Wodociągi została nagrodzona za poszukiwanie nowych form przekazu, w tym otwartość na współpracę z lokalnymi aktywistami, np. grupą sądeckich mam.
Aquanet Poznań przyciągnął uwagę jury prowadzeniem działań edukacyjnych w niespotykanych przestrzeniach (np. na wernisażach sztuki) i poczuciem humoru oraz estetyką realizowanych projektów, a szczególnie wieloetapowej, skierowanej do dorosłych odbiorców kampanii „Zdrowy Związek. Ty i woda z kranu”.
Przyznano także wyróżnienie dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi za niebanalne i konsekwentne przybliżanie mieszkańcom historii, w tym historii lokalnych rzek, dzięki którym powstało miasto.
Więcej o IV edycji konkursu tutaj.
Komentarze (0)