Promocja obejmuje kilkadziesiąt polskich miast, w tym m.in. Warszawę, Poznań, Łódź, Kraków, Rzeszów, Katowice i Lublin.
W każdej z miejscowości pasażerowie komunikacji miejskiej mogą kupować bilety za złotówkę dowolną ilość razy aż do końca akcji promocyjnej. Jedynym warunkiem jest zakup przy pomocy aplikacji mPay połączonej z portfelem elektronicznym Masterpass i kartą płatniczą.
Tańsze bilety mogą kupować posiadacze kart wydanych przez różne banki i organizacje płatnicze, nie tylko z logo Mastercard.
Jak informują organizatorzy, promocją są objęte wszystkie bilety jednorazowe i czasowe do 90 minut o wartości między 1,10 zł a 5 zł.
– Pierwsza, wakacyjna odsłona akcji spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Dla wielu osób stała się doskonałą okazją do rozpoczęcia przygody z płatnościami mobilnymi – mówi Maciej Orzechowski z mPay.
– Wierzymy, że inicjatywy takie, jak ta odgrywają ważną rolę w edukowaniu społeczeństwa i zachęcaniu posiadaczy telefonów do korzystania z nich w bardziej efektywny sposób – dodaje Orzechowski.
Komentarze (0)