Koordynowana przez Ministerstwo Środowiska kampania informacyjna public relations została wyróżnia w międzynarodowym konkursie „The Impact Awards 2008”. Kampania realizowana była w nawiązaniu do Konferencji klimatycznej NZ w sprawie Zmian Klimatu – COP 14.

Znalazła się ona w gronie 10 najlepszych na świecie programów komunikacyjnych dotyczących odpowiedzialności za środowisko naturalne.

Różnorodność i innowacyjność zastosowanych narzędzi komunikacyjnych, uzupełniane tradycyjnych relacji z mediami przez nowoczesne i niestandardowe wydarzenia i akcje specjalne, takie jak np.: ekologiczny blog, flash moby, profil "Klimat" na portalu MySpace czy działania w Second Life – to elementy, które przyczyniły się do sukcesu kampanii. Realizowana była ona rzecz Konferencji klimatycznej COP14 przez agencję Partner of Promotion.

MTP 300 x 250

Impact Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez League of American Communications Professional (LACP), którego celem jest uhonorowanie najlepszych programów, działań oraz specjalistów w obszarze public relations i komunikacji.

źródło: mos.gov.pl

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj