Reklama

AD1A EGOE [27.03-27.04.24]

Nagroda "The Impact Awards 2008"

Nagroda
03.03.2009, o godz. 8:54
czas czytania: około 1 minuty
0

Koordynowana przez Ministerstwo Środowiska kampania informacyjna public relations została wyróżnia w międzynarodowym konkursie "The Impact Awards 2008". Kampania realizowana była w nawiązaniu do Konferencji klimatycznej NZ w sprawie Zmian Klimatu - COP 14.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b wykroczenia 10.06 [23.04-10.06.24]

Znalazła się ona w gronie 10 najlepszych na świecie programów komunikacyjnych dotyczących odpowiedzialności za środowisko naturalne.

Różnorodność i innowacyjność zastosowanych narzędzi komunikacyjnych, uzupełniane tradycyjnych relacji z mediami przez nowoczesne i niestandardowe wydarzenia i akcje specjalne, takie jak np.: ekologiczny blog, flash moby, profil "Klimat" na portalu MySpace czy działania w Second Life – to elementy, które przyczyniły się do sukcesu kampanii. Realizowana była ona rzecz Konferencji klimatycznej COP14 przez agencję Partner of Promotion.

Impact Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez League of American Communications Professional (LACP), którego celem jest uhonorowanie najlepszych programów, działań oraz specjalistów w obszarze public relations i komunikacji.

źródło: mos.gov.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024