Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Nagroda w Cannes dla Radomia

Nagroda w Cannes dla Radomia
14.07.2009, o godz. 12:43
czas czytania: około 1 minuty
0

Polska była gościem honorowym tegorocznej imprezy, która odbyła się w dniach 1-3.07.2009 r. w Pałacu Festiwalowym w Cannes pod auspicjami UNESCO. Tegorocznym laureatem Grand Prix de Cannes w kategorii firm zostały Wodociągi Miejskie z Radomia.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b wykroczenia 10.06 [23.04-10.06.24]

XI International Water Symposium (Symposium International de l’Eau) zgromadziło reprezentacje z 50 krajów świata; Uczestniczyli w niej przedstawiciele administracji rządowej i samorządowej, organizacji międzynarodowych i krajowych, naukowcy i przedsiębiorcy.

Zgodnie z wieloletnią formułą – program sympozjum obejmował sesję plenarną oraz sesje i warsztaty tematyczne; Sesja plenarna poświęcona była rozwiązywaniu problemów środowiska wodnego w obliczu kryzysu finansowego. Natomiast sesje i warsztaty tematyczne obejmowały następującą problematykę: woda a środowisko biologiczne, zarządzanie zasobami wodnymi, uzdatnianie wody dla celów pitnych, nawadnianie terenów rolniczych, obieg wody dla celów przemysłowych, ochrona nabrzeży morskich oraz czystość wód kąpielowych, najnowsze technologie oczyszczania i uzdatniania wód oraz ścieków komunalnych i przemysłowych. Ponadto odbyły się spotkania przedstawicieli niektórych miast europejskich poświęcone problematyce gospodarki wodno-ściekowej.

W związku z obecnością Polski jako kraju gościa honorowego – zorganizowano specjalne spotkanie z Polską, poświęcone zaawansowanym technologiom w ochronie wody, jej uzdatniania oraz oczyszczaniu ścieków i przetwarzaniu odpadów. Posłużono się przy tym projektem oczyszczalni ścieków dla Warszawy „Czajka”, czy zrealizowaną inwestycją dot. termicznego przekształcania osadów ściekowych dla Radomia. Ukazano strukturę organizacji i funkcjonowania polskiego systemu gospodarki wodnej oraz zasady finansowania przedsięwzięć z zaangażowaniem środków samorządowych, rządowych i unijnych wskazując na potrzebę coraz szerszego stosowania formuły partnerstwo publiczno-prywatnego. 

źródło: paris.trade.gov.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024