W konkursie na najlepszy kierunek turystyczny Europy, głosują internauci z całego świata i to oni zdecydują o tym, które z miast zdobędzie prestiżowy tytuł.
– To niepowtarzalna okazja, żeby zachęcić gości z całego świata do wizyty w naszym mieście, aby mogli przekonać się sami jak przyjaznym, zielonym i otwartym dla wszystkich miastem jest Warszawa. Piękne parki, miejskie plaże, świetna oferta gastronomiczna, bogaty kalendarz wydarzeń – mamy to w Warszawie! Zagłosujmy na nią i pokażmy to światu – zachęca prezydent Rafał Trzaskowski.
Dla Warszawy to ogromna okazja, aby wzmocnić swoją pozycję na arenie międzynarodowej. Wysoka lokata oznacza też wzrost ruchu turystycznego, co przekłada się na rozwój miasta w wielu obszarach.
Mamy to w Warszawie!
Aby zwrócić uwagę warszawianek i warszawiaków na trwający konkurs i zachęcić ich do głosowania, miasto przygotowało kampanię promocyjną pod hasłem „Mamy to w Warszawie”.
– Zachęcamy do codziennego oddawania głosów – tłumaczy Paweł Moras, dyrektor Stołecznego Biura Turystyki. – Warszawa łączy tradycję z nowoczesnością, jest prawdziwą europejską metropolią z bogatym kalendarzem wydarzeń kulturalnych, pięknymi parkami i terenami zielonymi, świetną ofertą gastronomiczną – mamy to w Warszawie! Pomóżmy wygrać naszemu miastu.
Wspólnymi siłami
Do współpracy włączyły się warszawskie dzielnice, miejskie spółki, instytucje kultury, a także wybrane uczelnie oraz hotele, restauracje i przedsiębiorstwa branżowe, osoby i podmioty zrzeszone w Warszawskiej Organizacji Turystycznej i Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Jak głosować?
Aby zagłosować, wystarczy wejść na stronę www.glosujnawarszawe.pl, odszukać Warszawę na liście 20 miast i oddać na nią swój głos. Bez rejestracji czy skomplikowanych formularzy – cały proces trwa kilka sekund. Internetowy plebiscyt rozpocznie się 20 stycznia. Każdy uczestnik może oddać jeden głos dziennie aż do 10 lutego.
European Best Destinations
To organizacja powołana w 2009 roku, której celem jest promocja turystyki i kultury miast i regionów europejskich, współpracuje z działającą przy Komisji Europejskiej siecią EDEN, opiniotwórczymi mediami o zasięgu ogólnoświatowym oraz ponad 400 europejskimi destynacjami.
Od kilkunastu lat, na przełomie stycznia i lutego, organizowany jest konkurs, do którego zapraszane są wyselekcjonowane miasta lub regiony. Zwycięska destynacja wyłaniana jest na drodze otwartego głosowania internetowego, w którym bierze udział kilkaset tysięcy osób z całego świata, a przebieg i wyniki są szeroko komentowane w światowych mediach takich jak Forbes czy National Geographic.
Komentarze (0)