Reklama

AD1A EGOE [27.03-27.04.24]

Nowa strategia BOŚ

Nowa strategia BOŚ
12.02.2009, o godz. 12:00
czas czytania: około 1 minuty
0

100 tysięcy nowych klientów detalicznych w ciągu trzech lat, umocnienie pozycji w sektorze korporacyjnym oraz ugruntowanie wiodącej roli banku w segmencie finansowania inwestycji proekologicznych - to najważniejsze cele nowej strategii biznesowej, nad którą pracuje zarząd Banku Ochrony Środowiska S.A.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

– W ciągu trzech lat chcielibyśmy pozyskać około 100 tys. nowych klientów. Będzie to możliwe dzięki wprowadzeniu na rynek niestandardowych i zarazem atrakcyjnych produktów bankowych. Naszą ofertę kierujemy do osób, dla których poza ceną, produktem, ważne są jeszcze inne kwestie, takie jak ochrona środowiska – mówi Mariusz Klimczak, prezes zarządu Banku Ochrony Środowiska S.A.

Zarząd zapowiada ekspansję w segmencie korporacyjnym. Zgodnie z planami bank ma pełnić rolę integratora wszelkich inicjatyw biznesowych związanych z szeroko pojętą ekologią. Przedsiębiorcy będą otrzymywać w banku nie tylko informacje o aktualnej ofercie kredytowej, lecz także pomoc w pozyskiwaniu środków na inwestycje ekologiczne z funduszy unijnych i funduszy celowych, będących w gestii instytucji rządowych.

– Zakładamy, że realizacja planów pozwoli podwoić sumę bilansową z około 10 mld zł dzisiaj do ponad 20 mld zł za trzy lata – mówi Mariusz Klimczak.


Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024