Celem nadrzędnym naszej firmy ? Aquanetu jest działanie z myślą o potrzebach  klientów i środowiska, w którym żyjemy, zdając sobie sprawę, że jako firma wodociągowo-kanalizacyjna mamy ogromny wpływ na jakość własnego otoczenia.

Dlatego też nasze pomysły wdrażamy w sposób odpowiedzialny i etyczny, a ich priorytetem jest edukowanie i informowanie społeczności.

Odbiorcami naszych usług są zarówno dorośli, młodzież, jak i dzieci. Z uwagi na fakt, że większość kampanii, które realizujemy, ma charakter proekologiczny, przedstawimy tylko niektóre z nich, zrealizowane w zakresie działań edukacyjno-marketingowych.

Aquanet dla dzieci

Jednym z najbardziej znanych projektów proekologicznych prowadzonych przez firmę Aquanet jest Akcja Edukacyjna Plusk. Aquanet organizuje ją już od kilkunastu lat i ciągle cieszy się ona dużym zainteresowaniem wśród dzieci, młodzieży oraz nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych, a od 2010 r. również przedszkoli. Od 1998 r.
z funkcjonowaniem ujęcia wody, stacji uzdatniania wody i oczyszczalniami ścieków zapoznało się blisko 130 tys. osób. Główny cel akcji pozostaje niezmienny ? od samego początku zależy nam na kształtowaniu postawy proekologicznej oraz na budzeniu w dzieciach i młodzieży odpowiedzialności za otaczające nas środowisko.

Akcja Edukacyjna Plusk prowadzona jest w różnych formach,  dostosowanych  do możli...