Gospodarka odpadami w dobie Facebooka

Pod koniec 2019 r. Facebook miał niemal 2,5 mld użytkowników. W Europie ? prawie 290 mln. Z tego narzędzia korzysta też ponad 16 mln Polaków. Siłą rzeczy Facebook stał się jednym z narzędzi wymiany doświadczeń i poglądów w branży gospodarki odpadami.

Facebook jest świetnym narzędziem komunikacji pomiędzy specjalistami z branży odpadowej. Jak jednak stwierdza Lucyna Perlicka, prezes Zarządu Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór w Chojnicach, zamieszczane tam wpisy mogą stanowić źródło konfliktów pomiędzy firmą a lokalną społecznością. ? Współczesny świat jest bardzo dynamiczny, a odpowiedni portal społecznościowy pomaga nam na bieżąco monitorować sytuację w zakresie interesujących nas zagadnień, np. branży odpadowej ? mówi Perlicka. ? Nasze konto na Facebooku jest zazwyczaj tak sprofilowane, że, można by rzec, ?podtyka się pod nos? najnowsze wiadomości dotyczące obszaru naszych zainteresowań. Dzięki Facebookowi nie umknie nam żadna informacja, a jednocześnie możemy z łatwością podjąć konwersację na dowolny temat. Dlatego właśnie cenię sobie przynależność do facebookowej grupy KFDZOM, gdzie informujemy się wzajemnie o podjętych inicjatywach, zaistniałych problemach albo branżowych spotkaniach. Taka nasza ?odpadowa grupa wsparcia? ? podkreśla.

Druga strona medalu

Jak jednak zauważa Lucyna Perlicka, zamieszczanie postów np. na firmowym profi...