Im wczesniejsza edukacja, tym lepsze rezultaty
Finał projektu „Szkoły Słoneczne – Lepsza Przyszłość”
Zespół Energetyki Słonecznej Zakładu Problemów Eko-Budownictwa Instytutu Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk w ramach programu ALTENER UE prowadzi projekt „Szkoły Słoneczne – Lepsza Przyszłość” (Solar Schools Forum – Brighter Future).
Projekt „Szkoły Słoneczne” rozpoczął się na początku 2004 r. i będzie trwał do końca czerwca 2006 r. Jego podstawowym celem jest edukacja młodzieży szkolnej w zakresie poszanowania energii i wykorzystania odnawialnych jej źródeł jako alternatywy energetycznej nowego tysiąclecia. Uczestniczą w nim szkoły z 16 krajów europejskich: Belgii, Bułgarii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch. W Polsce w projekcie bierze udział 18 szkół o różnych poziomach nauczania: podstawowym, gimnazjalnym i średnim (licea oraz szkoły zawodowe).
Koordynatorem projektu było Międzynarodowe Stowarzyszenie Energetyki Słonecznej z siedzibą we Freiburgu (Niemcy). Zasięg geograficzny projektu przedstawia uproszczona ideowa mapa.
Warsztaty i formy działań
Projekt, oprócz zasadniczego elementu, ...
Zespół Energetyki Słonecznej Zakładu Problemów Eko-Budownictwa Instytutu Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk w ramach programu ALTENER UE prowadzi projekt „Szkoły Słoneczne – Lepsza Przyszłość” (Solar Schools Forum – Brighter Future).
Projekt „Szkoły Słoneczne” rozpoczął się na początku 2004 r. i będzie trwał do końca czerwca 2006 r. Jego podstawowym celem jest edukacja młodzieży szkolnej w zakresie poszanowania energii i wykorzystania odnawialnych jej źródeł jako alternatywy energetycznej nowego tysiąclecia. Uczestniczą w nim szkoły z 16 krajów europejskich: Belgii, Bułgarii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Rumunii, Szwajcarii, Szwecji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch. W Polsce w projekcie bierze udział 18 szkół o różnych poziomach nauczania: podstawowym, gimnazjalnym i średnim (licea oraz szkoły zawodowe).
Koordynatorem projektu było Międzynarodowe Stowarzyszenie Energetyki Słonecznej z siedzibą we Freiburgu (Niemcy). Zasięg geograficzny projektu przedstawia uproszczona ideowa mapa.
Warsztaty i formy działań
Projekt, oprócz zasadniczego elementu, ...