Pomysł, szybkość ? to jest hot!

Cała Polska rapuje. Rapuje i medyków ratuje. Dwie edycje akcji #Hot16Chalenge przyniosły już ponad 30 mln zł na zwalczanie epidemii, a worek z pieniędzmi cały czas puchnie. Do akcji włączyły się też spółki wodociągowe. I to z jakim skutkiem!

Był poniedziałek. Przyszedł do mnie rzecznik prasowy i po jego minie widziałem, że nie wie, czy się cieszyć, czy martwić.

? Mianowali nas, panie prezesie. Warszawskie wodociągi ? mówi.

? Do czego nas mianowali? ? pytam.

? No, do rapu. Trzeba rapować i pieniądze zbierać. Dla lekarzy, pielęgniarek, na walkę z koronawirusem?

I tak dowiedziałem się, że mamy trzy dni na zrobienie teledysku (z własnym tekstem), wrzucenie go na odpowiedni kanał YouTube i wyznaczenie kolejnych nieszczęśników (bohaterów), którzy podejmą się tego wyzwania.

W ramach zadanie trzeba również samemu dorzucić się do zbiórki i namawiać do niej innych. Co tu się zastanawiać, jak tu nie pomóc medykom w tak ciężkiej chwili?

? Robimy ? odpowiedziałem.

I zaczęło się szaleństwo. Obejrzeliśmy klip wodociągów warszawskich i już wiedzieliśmy, że nie będzie łatwo, bo poprzeczkę zawiesili wysoko.

Pierwszego dnia mieliśmy tekst. Moim zdaniem dobry, więc pochwalę się nim poniżej.

Co do grupy rapujących pracowników, to miałem z kogo wybierać, bo przygo...