Polska Grupa Górnicza wyjaśnia, że chce w ten sposób „umożliwić kupno węgla jeszcze większej liczbie klientów”
Promesa
Na stałe wprowadzono także nową funkcjonalność w sklepie PGG S.A. To rodzaj promesy zakupu w przyszłości. Dodanie produktu do koszyka gwarantuje jego dostępność i możliwość zakończenia transakcji w późniejszym terminie. Nowa funkcjonalność wpłynęła na usprawnienie zakupu węgla, zwiększyła się możliwość dokonania transakcji oraz skrócił się czas zakupów.
– Wprowadzenie nowych rozwiązań to odpowiedź spółki na sygnały płynące z rynku. Do tej pory testowaliśmy to rozwiązanie, ale okazało się, że nasi odbiorcy pozytywnie przyjęli zmiany, więc wprowadziliśmy je na stałe – informuje PGG S.A.
Olbrzymi popyt
Polska Grupa Górnicza wyjaśnia w swoim komunikacie, że powodem reglamentacji jest olbrzymi popyt na węgiel. Popyt spowodowany jest brakami rynkowymi, czyli skutkami rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Spółka tłumaczy, że w tej sytuacji stara się adekwatnie zareagować na kryzysową sytuację.
– Polska Grupa Górnicza S.A. skierowała w ubiegłym tygodniu do sprzedaży rekordową ilość węgla dla odbiorców indywidualnych – ponad 120 tys. ton, najwięcej w dotychczasowej historii – czytamy w komunikacie PGG.
Spółka zapowiada, że sklep internetowy PGG S.A. pozostanie dominującym kanałem sprzedaży węgla opałowego dla gospodarstw domowych. – System sprzedaży w PGG S.A. będzie nadal doskonalony i rozbudowywany, aby obsłużyć jak najwięcej mieszkańców kraju – dodaje Polska Grupa Górnicza.
Komentarze (0)