Reklama

AD1A SELEKTYWNA [13.01-28.01.25]

Rekordowy rok dla kranówki

Rekordowy rok dla kranówki
JSK
14.01.2025, o godz. 8:51
czas czytania: około 2 minut
0

Rok 2024 okazał się niezwykle owocny dla działań związanych z promocją kranówki, która stała się stałym elementem lokalnych wydarzeń plenerowych i zamkniętych.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B Sprawozdania roczne BDO WOD-KAN [13.01-24.02.25]

Dzięki zaangażowaniu i otwartości na współpracę z organizatorami, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie uczestniczył w dziesiątkach inicjatyw, podczas których serwowano mieszkańcom wodę prosto z kranu.

Współpraca z jednostkami miejskimi i organizatorami wydarzeń

Ta dynamiczna obecność nie była przypadkowa – była wynikiem wieloletnich działań na rzecz popularyzacji zdrowych nawyków i troski o środowisko. W roku 2024 ZWiK nie tylko kontynuował współpracę z jednostkami miejskimi, ale także rozszerzył swoje zaangażowanie na wydarzenia o charakterze kulturalnym, naukowym i społecznym. Efektem tego były blisko 50 różnorodnych wydarzeń, które przyciągnęły uwagę mieszkańców i gości miasta.

Kranówka na biegach, festynach i kongresach

Hanna Pieczyńska, rzeczniczka prasowa ZWiK w Szczecinie, z dumą podkreśla różnorodność tych inicjatyw. – „Biegi Bulwarowe, stoisko na regatach TTSR czy punkty nawadniania podczas Półmaratonu to tylko niektóre z wydarzeń, w których braliśmy udział. Można nas było spotkać także na festynach, imprezach sportowych i kulturalnych, kongresach czy akcjach społecznych. Serwowaliśmy naszą kranówkę uczestnikom pikników, turniejów i wielu innych spotkań” – mówi Pieczyńska.

Dzięki obecności ZWiK na lokalnych wydarzeniach zwiększono nie tylko ich atrakcyjność, ale również świadomość mieszkańców w kwestiach związanych z ekologią i zdrowiem. Możliwość korzystania z kranówki na takich spotkaniach była symbolicznym gestem wspierającym ideę rezygnacji z jednorazowych plastikowych butelek i propagującym proste, ale efektywne rozwiązania w codziennym życiu.

Plany na 2025 rok

Nie spoczywając na laurach, Zakład Wodociągów i Kanalizacji zachęca organizatorów wydarzeń do zgłaszania nowych inicjatyw, które mogłyby zostać wzbogacone o punkty serwowania wody. Propozycje mogą dotyczyć zarówno dużych imprez, jak i kameralnych spotkań. Każda zgłoszona inicjatywa zostanie rozpatrzona, a ZWiK zadeklarował gotowość do poszukiwania najlepszych form współpracy.

Nowe wyzwania dla społeczności lokalnej

Rok 2024 był dowodem na to, że współdziałanie przynosi wymierne korzyści – dla mieszkańców, środowiska i samej społeczności lokalnej. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania i wypełnianie kalendarzy na 2025 rok. Czy kranówka ponownie stanie się jednym z symboli aktywności społecznej Szczecina? Wszystko wskazuje na to, że tak – i to z jeszcze większym rozmachem.

Udostępnij ten artykuł:

Reklama

AD2 ZM Zieleń na terenach zabytkowych [08.01-31.01.25]

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

AD2 ZM Zieleń na terenach zabytkowych [08.01-31.01.25]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD1A SELEKTYWNA [13.01-28.01.25]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Aktualności
css.php
Copyright © 2025