1 / 5

„Prąd jak prąd – tylko tańszy!” to najnowsze hasło Polskiej Grupy Energetycznej. Kampania swoją innowacyjnością wzbudziła bardzo duże zainteresowanie  – wyświetlana na kołach rowerów reklama okazała się nie lada atrakcją dla przechodniów.

Ostatnio na ulicach Warszawy w miejscach najchętniej uczęszczanych przez mieszkańców miasta, po zmierzchu pojawiły się rowery, na kołach których wyświetlana była najnowsza kampania reklamowa PGE. Zastosowanie innowacyjnej technologii sprawiło, że rowery poruszały się niczym duże, dynamicznie zmieniające się ekrany.

Ruchomy obraz

MTP 300 x 250

Nieszablonowa kampania została oparta o tzw. guerrilla marketing, czyli niekonwencjonalne, bezpośrednie i innowacyjne dotarcie do grupy docelowej. W tym celu Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza w Polsce wykorzystała oryginalny nośnik Monkeylectric Pro – technologię pozwalającą na generowanie zarówno statycznego, jak i ruchomego kolorowego obrazu na kołach roweru.

Technologia ta polega na zamontowaniu na każde koło czterech ramion z diodami LED, które wyświetlają kolory o dowolnej treści. Takie koło wprawione w ruch wyświetla stabilny i czytelny obraz już od prędkości 14 km/h, nawet przy świetle dziennym.

Gadżet bardzo pozytywnie zaskoczył mieszkańców Warszawy. Kolorowe punkty świetle, które zamieniały się w obrazy i hasła reklamowe związane z kampanią PGE przykuwały uwagę przechodniów szczególnie po zmierzchu.

Nie pierwsza taka akcja

Polska Grupa Energetyczna nie po raz pierwszy zaskoczyła wszystkich wdrażaniem niekonwencjonalnych działań marketingowych. Innym przedsięwzięciem, które niedawno przykuło uwagę mediów był gigantyczny ekomural na zaporze w Solinie również stworzony na zlecenie PGE.

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj