Reklama

AD1A FITE 2024 [09.07-21.08.24]

Rusza GARDENIA, czyli raj dla ogrodników

Rusza GARDENIA, czyli raj dla ogrodników
26.02.2015, o godz. 8:38
czas czytania: około 3 minut
1

Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczęła się największa impreza ogrodnicza w Polsce i jedna z wiodących w Europie Środkowo-Wschodniej – Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA. Potrwa do soboty.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD2 AKADEMIA BDO [16.07-25.08.24]

GARDENIA po raz kolejny wprowadzi miłośników zieleni w nowy sezon ogrodniczy, ukazując najświeższe trendy, a także nowinki ogrodnicze. Pierwsze dwa dni targów zarezerwowano dla przedstawicieli handlu, gospodarstw ogrodniczych, architektów krajobrazu i specjalistów zajmujących się zielenią miejską. Trzeci dzień przeznaczono dla szerokiej publiczności.

I dla pasji, i dla biznesu

Równolegle z targami odbywać się będzie cykl konferencji, warsztatów i szkoleń. Program merytoryczny wzbogaci m.in. druga edycja konkursu „Inspiracje-aranżacje”, przygotowanego przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Twórców Ogrodów. Hasłem przewodnim konkursu jest „Klasyczna nowoczesność” a główne zadanie polega na znalezieniu rozwiązania, które połączy elementy wywodzące się z różnych stylów ogrodowych. Interesujące dla właścicieli i pracowników centrów ogrodniczych panele dyskusyjne zorganizuje Polskie Stowarzyszenie Centrów Ogrodniczych. Wystawa zostanie zlokalizowana w pięciu nowoczesnych pawilonach: 3, 3A, 4, 5 i 6A, które wypełnią się nowościami produktowymi. – Formuła targów, zakładająca dwa dni branżowe i jeden skierowany do pasjonatów, to odpowiedź na oczekiwania wystawców, dla których priorytetem jest prowadzenie rozmów z przedstawicielami biznesu – zapewnia Jakub Patelka, dyrektor projektu. – W 2014 roku, dzięki takiemu podziałowi, odnotowaliśmy 40-procentowy wzrost liczby profesjonalnych zwiedzających. Poza tym znamienna jest obecność międzynarodowej publiczności, m.in. z Austrii, Białorusi, Dani, Francji, Holandii, Litwy, Niemiec, Portugalii, Rosji, Szwecji czy Wielkiej Brytanii – dodaje.

Wydarzeniu towarzyszyć będą również Targi Produktów Świątecznych i Okazjonalnych SPECIAL DAYS. Jedną z głównych atrakcji mają być pokazy florystyczne, które umożliwią zapoznanie się z ciekawymi kompozycjami kwiatowymi oraz elementami dekoracyjnymi.

Miejska Sztuka Ogrodowa

Po raz dziewiąty odbędzie się też współorganizowane przez redakcję „Zieleni Miejskiej” seminarium „Miejska Sztuka Ogrodowa”. Uczestnikami seminarium są zarządcy terenów zieleni, wykonawcy, ogrodnicy i architekci krajobrazu. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Zieleń dla miast, miasta dla zieleni”.

Seminarium rozpocznie się w czwartek o godzinie 10:30 w pawilonie nr 15 Międzynarodowych Targów Poznańskich (MTP). Po raz kolejny spotkanie poprowadzi dr hab. Piotr Urbański z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, a wśród prelegentów nie zabraknie autorów piszących do miesięcznika. Przykładowo o krzewach rodzimych wprowadzanych na tereny zieleni mówić będzie prof. Mieczysław Czekalski, Krzysztof Gruszecki przybliży słuchaczom zagadnienie bezpieczeństwa pomników przyrody na terenie miast, z kolei Sara Dąbrowska wyjaśni wszelkie wątpliwości związane z ustawą o zamówieniach publicznych. Prelekcje dotyczyć będą też m.in. zielonych ścian i pnączy, a także projektowania oraz planowania drzewostanu. Seminarium zostało podzielone na trzy bloki tematyczne: twórcza praca przy nasadzeniach, bezpieczeństwo i ochrona zieleni oraz prawo do zieleni.

Patronatem honorowym tegoroczną edycję wydarzenia objęli rektor Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu i prezydent Poznania.

Szczegółowy program znajduje się: TUTAJ

 

Tagi:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (1)


Bruno

Komentarz #29 dodany 2015-03-25 20:57:11

Statystyki wskazują, że znacznie ponad 1/3 przedsiębiorców nie zna instytucji, które mogłyby udzielić im pomocy w prowadzeniu biznesu. Oznacza to, że w razie niepowodzeń nie będą wiedzieli gdzie szukać wsparcia, prawdopodobnie nie są oni też zainteresowani optymalizacją i ulepszeniem swojej działalności, gdyż aktywnie nie poszukują zewnętrznych bodźców sprzyjających rozwojowi i budowaniu konkurencyjnej pozycji na rynku.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad1d pszok [25.07-28.08.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024