Reklama

AD1A odpady budowlane [08.01-14.01.2025]

Sony angażuje się w promocję zrównoważonego rozwoju

Sony angażuje się w promocję zrównoważonego rozwoju
łw
28.12.2015, o godz. 6:15
czas czytania: około 1 minuty
0

Globalną kampanię edukacyjną rozpoczęło przedsiębiorstwo Sony Pictures Television. We wszystkich swoich kanałach w 177 krajach (45 sieci w 30 językach) pojawiają się spoty „Picture This”, w których uwaga skupia się na różnych kwestiach zrównoważonego rozwoju, dążąc do zwiększenia ogólnego zaangażowania społecznego w tym zakresie.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B Sprawozdania roczne BDO [08.01-18.02.25]

W zależności od kraju, promowane są: poprawa zbiórki i recyklingu tekstyliów postkonsumenckich (Wielka Brytania), idea właściwej segregacji odpadów i nabywania produktów pochodzących z recyklingu (Polska), zaangażowanie w upcykling (Włochy), stosowanie zrównoważonych produktów w celu zmniejszenia ilości składowanych odpadów (Niemcy), wyrobienie nawyków segregacji, ponownego użycia i recyklingu odpadów (Rosja).

Jesteśmy przekonani, że to przesłanie dotrze do naszych widzów, inspirując ich do zaangażowania się i wsparcia wymagających tego obszarów – komentuje Eric Berger, wiceprezes firmy.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Reklama

AD1A odpady budowlane [08.01-14.01.2025]

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

AD2 ZM Zieleń na terenach zabytkowych [08.01-31.01.25]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2025