Reklama

AD1A STIHL [01.04-21.04]

Szczecin - pływający ogród do 2050 roku

Szczecin -  pływający ogród do 2050 roku
22.01.2009, o godz. 11:22
czas czytania: około 2 minut
0

16 stycznia ruszyła nowa kampania promująca Szczecin. Kampania billboardowa i internetowa przebiega pod hasłem: Wyskocz z cynków i zaszalej. Kampania jest elementem projektu tworzenia marki i wizji miasta pt. Szczecin. Floating Garden 2050.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

Celem kampanii jest zaintrygować i zainteresować mieszkańców dużych miast ofertą Szczecina na 2009 r. Kampania outdoorowa to ponad 300 billboardów, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie. Na stronie miasta stworzono specjalną podstronę, która prezentuje najważniejsze imprezy zaplanowane na ten rok.

Kampania jest elementem projektu tworzenia marki i wizji miasta pt. „Szczecin. Floating Garden 2050". Projekt ma wypromować Szczecin jako miasto, w którym zieleń i woda  zajmują ponad połowę powierzchni. Bałtyckie Centrum Jachtingu to jedno z tych miejsc w Europie, gdzie można żeglować po rzece, jeziorze i zalewie. Szczecin jest zatem jednym z ważniejszych punktów na jachtingowej mapie Polski i Europy.

Zielony, pływający ogród, Floating Garden, nowoczesne miasto, które nie boi się odważnych rozwiązań architektonicznych – takie są założenia projektu. Jego realizacjia będzie związana z organizacją przestrzeni miejskiej – dużą liczba zieleni i parków w połączeniu z poczuciem bezpieczeństwa, czystości i nowatorskich rozwiązań. 

Analiza wykazała, że Szczecin nie może oprzeć marki na niedawnej historii ani na teraźniejszości. W efekcie postanowiono spojrzeć w przyszłość – wyobrazić sobie, jak miasto może wyglądać, jeśli wykorzysta swoje atuty geograficzne, lokalizacyjne i geopolityczne. Według założeń strategicznych, „Szczecin. Floating garden 2050” to zmiana  myślenia o miastach oraz hołdowanie takim wartościom, jak otwartość, wolność oraz szacunek dla ludzi i przyrody.

Na tej wybiegającej w przyszłość myśli oparta została wizja miasta przyszłości i marka Szczecin – projekt "Szczecin. Floating Garden 2050".  Szczecin może oferować mieszkańcom zalety metropolii, jednocześnie zachowując atmosferę spokoju. Miasto stawia na ekologię i jachting. 

Szczecin ma cel, by zbudować  miasto-pływający ogród do 2050 roku. Wizja ma zacząć się materializować ok. 2015 roku.

Strona projektu Szczecin. Floating Garden 2050
 
Źródło: UM Szczecin

 

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024