Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Tyle drzewek, ile sprzedanych skod

Tyle drzewek, ile sprzedanych skod
02.07.2009, o godz. 10:24
czas czytania: około 1 minuty
0

W ramach projektu "Drzewo za każdy sprzedany samochód", pracownicy Skody wskazują najlepsze miejsca do zasadzenia drzewek. Projekt jest realizowany od trzech lat i ma on oddać stosunek koncernu do ekologii oraz dać wyraz zaangażowania pracowników w inicjatywy społeczne.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b Biuro Rozwoju Gdańska – rekrutacja [26.04.24-25.05.24]

Celem projektu jest wsparcie niekomercyjnego sadzenia drzew, zwłaszcza w miejscach zagrożonych erozją, osunięciami ziemi lub szkodnikami. Sadzonki zostaną rozmieszczone również wzdłuż ruchliwych ulic i na byłych wysypiskach śmieci.

Pracownicy Skody pomagają wskazać najlepsze miejsca do zasadzenia 58 908 drzewek – jest to liczba, która odpowiada ilości samochodów marki sprzedanych w ub.roku na terenie Czech.

Projekt sadzenia drzew wywołał ogromne zainteresowanie w regionach, w których działają nasze fabryki. Jesteśmy zachwyceni, że nasi pracownicy rozpropagowali projekt wśród tak wielu osób, w tym członków lokalnych rad. Wiele organizacji ochrony zwierzyny łownej i lasów chce posadzić "nasze" drzewa w zwierzyńcach i zagajnikach znajdujących się w złym stanie. Niektóre sadzonki zostaną użyte w celu polepszenia jakości zestawu odmian drzew w Karkonoszach, Górach Izerskich i na obszarze zwanym "Czeską Szwajcarią" – mówi Radek Spicar, kierownik ds. PR Skoda Auto a.s.

Źródło: wnp.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024