Reklama

AD1A STIHL [01.04-21.04]

W Łodzi o spalarni

W Łodzi o spalarni
16.02.2011, o godz. 8:35
czas czytania: około 1 minuty
0

W Łodzi podsumowano kampanię informacyjną „Czym jest ITPOK?", która miała zmienić stereotypowe myślenie o spalarni śmieci oraz promować postawy ekologiczne. Okazało się, że niełatwo przekonać mieszkańców do projektu budowy na Widzewie Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

– Podczas paneli dyskusyjnych pojawiały się osoby, które rzeczywiście chciały się czegoś dowiedzieć. Niektórzy jednak mieli własne zdanie, którego nie zdołaliśmy zmienić – przyznał prof. G. Wielgosiński, ambasador projektu.

Kwestie planowanej przy ul. Andrzejewskiej 5 spalarni omawiano na trzech spotkaniach, odbyły się także liczne konferencje prasowe, happeningi, eventy i konkursy plastyczne. O tym, że ITPOK to nie tylko spalarnia odpadów, ale i źródło czystej energii, przekonywano za pośrednictwem 7 tys. broszur i ulotek, kampanii outodorowej na przystankach MPK, specjalnej strony internetowej: www.energiazodpadow.pl oraz w spotach telewizyjnych. Kampanię wsparli także naukowcy i praktycy zajmujący się termiczną obróbką odpadów komunalnych. Zorganizowano również wyjazd do Wiednia grupy mieszkańców i reprezentantów rad osiedli. Podczas trzydniowego pobytu łodzianie zwiedzali spalarnię Pfaffenau w Wiedniu, której parametry zbliżone są do planowanej łódzkiej instalacji.

Kampania informacyjna „Czym jest IPTOK?" kosztowała 327 tys. 

źódło: uml.lodz.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024