Wodociągi Miasta Krakowa wydały ponad 37,5 tys. zł na transmisję mszy na YouTube z okazji 120-lecia działalności przedsiębiorstwa – informuje portal krowoderska.pl. Dodatkowo kilka tysięcy spółka zapłaciła za oprawę nabożeństwa.

Z powodu pandemii, w mszy wzięli udział tylko zaproszeni goście. Wszyscy pozostali mogli obejrzeć transmisję na kanale YouTube, za którą Wodociągi Miasta Krakowa zapłaciły 37 550 zł. Do tego doszła oprawa mszy za 3 660 zł (brutto) i udekorowanie kościoła kwiatami za 2777,86 zł (netto).

W wyjaśnieniu przesłanym do mediów, czytamy, że w kwocie jaką spółka zapłaciła za transmisję zmieściły się „mikrofony oraz nagłośnienie kościoła, transmisja online w tym: zapewnienie szybkiego łącza internetowego, systemu realizacji video (mikser + serwer do streamingu + zapis wielośladowy) oraz sprzętu specjalistycznego, obsługa techniczna, transport, rejestracja wydarzenia i realizacja pamiątkowych materiałów wideo.”

Oprawa zawierała m.in. wykonanie utworu „Czułe h2o”.

„Wodociągi Miasta Krakowa od lat dbają o dobre relacje z lokalną społecznością. Nasi pracownicy często spotykają się z wyrazami sympatii naszych sąsiadów – okolicznych mieszkańców, Odprawienie rocznicowej mszy św. jest jednym z takich gestów – jubileuszowym upominkiem Parafii dla naszego Przedsiębiorstwa – informuje spółka.

Do tej pory film z mszą wyświetlono 942 razy.

Z okazji rocznicy przedsiębiorstwo zleciło także uszycie okolicznościowych mundurów, nawiązujących do strojów z początków działania krakowskich wodociągów. Każdy z sześciu kompletów kosztował 2520 zł.

Źródło: krowoderska.pl

Czytaj więcej

2 Komentarze

  1. A Wojewódzki kupił sobie Lamborghinu Urus. I co z tego? Ma hajs to kupuje, proste. Boli to, że wydają pieniądze czy to, że w kościele

Skomentuj