Ministerstwo Środowiska przeprowadziło podczas tegorocznego festiwalu muzycznego „Przystanek Woodstock”, trwającą trzy dni edukacyjną akcję ekologiczną. Na telebimach w pobliżu sceny głównej emitowano spoty promujące oszczędzanie wody oraz minimalizowanie emisji dwutlenku węgla.

Akcja edukacyjna była efektem współpracy Ministerstwa z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy oraz Urzędem Miasta w Kostrzynie nad Odrą. Kostrzyn na terenie, którego odbywał się „Przystanek Woodstock”, zorganizował w tym roku inicjatywę „Zielony Woodstock”. W nawiązaniu do tego przedsięwzięcia MŚ przeprowadziło również dystrybucję materiałów promujących odpowiedzialną środowiskowo turystykę.

Spoty i ulotka „Podczas wakacji bądź ambasadorem dobrych nawyków” zachęcały do przyjęcia aktywnej postawy proekologicznej przypominając, że każdy z nas – niewielkim wysiłkiem – może codziennie zrobić coś pożytecznego dla środowiska. Impreza w Kostrzynie przyciągnęła w tym roku ponad 400 tys. osób.

źródło: mos.gov.pl

fot. Gigaman (lic. CC-BY-2.0)


 

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj