Od września 2008 do czerwca 2009 roku Fundacja Nasza Ziemia realizuje w Polsce kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju pt. “Ziemia w Twoich rękach”. Kampania została zainicjowana w zeszłym roku akcją “Sprzątanie świata”, w której wzięło udział blisko milion wolontariuszy, ogłoszono trzy konkursy grantowe dla szkół i organizacji społecznych, przeprowadzono także cykl szkoleń i seminariów dotyczących zmian klimatycznych.

Od nowego roku natomiast ruszył drugi etap kampanii "Ziemia w Twoich rękach" prowadzony w mediach.

W pierwszej kolejności przez trzy kolejne miesiące (styczeń-marzec 2009) w 9 największych miastach Polski Fundacja przeprowadzi kampanię outdoor z wykorzystaniem 1000 nośników typu citylight. Autorem grafiki jest Andrzej Pągowskiego. Celem kampanii jest zainteresowanie oglądających hasłem oraz następnie zachęcenie ich do ochrony środowiska w najbliższym otoczeniu: szkole, pracy i we własnym domu.

Unisoft 300 x 250

Partnerami kampanii outdoor są: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Vattenfall Poland, Clear Channel Poland i Fundacja Sprzątanie świata Polska.

źródło: Fundacja Nasza Ziemia

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj