Reklama

AD1A KUBOTA [02.09-30.09.24]

Ciepło, cieplej… ciepłownia!

Ciepło, cieplej… ciepłownia!
25.07.2014, o godz. 12:14
czas czytania: około 2 minut
0

Ponad połowa mieszkańców Polski nie korzysta z miejskich sieci ciepłowniczych, wykorzystując do ogrzania swoich domów i mieszkań małe kotłownie bądź instalacje grzewcze, negatywnie oddziałujące na środowisko.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1A Forum Recyklingu 2024 [04.07-14.10.24]

By pokazać mieszkańcom, jakie zagrożenia wynikają z niskiej emisji, a z kolei, jakie korzyści niesie przyłączenie się do sieci ciepłowniczej, firma Abrys zaprasza do udziału w ogólnopolskiej inicjatywie „Ciepło, cieplej…ciepłownia!” i zorganizowania Dni Otwartych Ciepłowni, których tematem przewodnim będzie niska emisja.

Celem imprezy jest zwrócenie uwagi mieszkańców miast na problemy niskiej emisji i zachęcenie ich do skorzystania z bardziej przyjaznego środowisku źródła ciepła w porównaniu z ogrzewaniem indywidualnym z wykorzystaniem przestarzałych pieców.

Wszystkie ciepłownie, które przyłączą się do akcji, otrzymają materiały edukacyjno-promocyjne (komiks „Dymski kontra dymony” oraz biuletyn informacyjny nt. niskiej emisji), a ich działania zostaną opisane na portalu www.misja-emisja.pl. W miarę możliwości w Dniach Otwartych może wziąć również udział również bohater komiksu, a jednocześnie ikona kampanii „Misja-emisja” – Dymski, co dodatkowo podniesie ich atrakcyjność.

Każda ciepłownia będzie odpowiedzialna za przygotowanie Dni Otwartych Ciepłowni i ich program. W ich ramach mogą odbywać się m.in. akcje edukacyjne, konkursy (mogą być oparte o regulaminy konkursów związanych z niską emisją, dostępne na stronie projektu www.misja-emisja.pl), happeningi, gra miejska (np. oparta na scenariuszu gry realizowanej w ramach kampanii „Misja-emisja”) itp.

Inicjatywa jest częścią ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej na rzecz przeciwdziałania niskiej emisji pn. „Misja-emisja”, dofinansowanej ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kampanię realizuje firma Abrys.

Cel inicjatywy to zwrócenie uwagi mieszkańców miast na problemy niskiej emisji, zachęcenie mieszkańców do przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej i promocja działań lokalnych ciepłowni.

Osoba do kontaktu:
Maria Heimann
sekretariat projektu „Misja-emisja”
m.heimann@abrys,pl
61 655 81 35
kom. 784 00 18 23

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

AD1A Forum Recyklingu 2024 [04.07-14.10.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad3b zm MSO [12.08-16.10.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024