Reklama

AD1A PTAK GARDEN WARSAW EXPO [19.11-19.12.24]

Miasto przeprasza za remonty przy pomocy wideo w internecie

Miasto przeprasza za remonty przy pomocy wideo w internecie
jw
17.09.2019, o godz. 13:23
czas czytania: około 2 minut
0

Trochę z przymrużeniem oka, na wesoło, aby nieco ograniczyć narastające zniecierpliwienie przedłużającymi się remontami w Gorzowie - po to powstał nowy spot promujący miasto.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1a regionalne Radomsko [31.10 – 2.12.2024]

Teledysk zrealizowano po to, by przetrwać trudny czas modernizacji oraz by pochwalić się mocno zmieniającym się miastem. – To historyczna chwila dla Gorzowa, bo nigdy wcześniej w swojej powojennej historii nie był remontowany na tak dużą skalę. Chcemy uczynić z tego faktu atut – informuje Marta Liberkowska z urzędu miasta.

Przewodnim motywem spotu są remonty – wszędzie, w każdym niemal zakątku miasta. Dotyczą wszystkich mieszkańców bez wyjątku: od seniorów, którzy muszą pokonywać nierzadko długą i niełatwą drogę do ulubionego sklepu czy kawiarni, przez matki, które często skazane są na pomoc podczas przeprawy przez miasto z wózkiem oraz pracowników urzędów i instytucji, zwłaszcza panie, które w butach na obcasach muszą przeprawić się przez nierówności i wykopy, by dostać się do pracy. Z remontami w mieście oswojeni są również najmłodsi jego mieszkańcy.

Do udziału w nagraniu zaproszono ambasadorów miasta w kampanii GORZÓW #Stąd Jestem: Barbarę Latoszek, Emilię Książek, Mateusza Ciawłowskiego oraz członkinie Stowarzyszenia Kobieta Biznes i Rozwój – Magdalenę Sielską, Joannę Owczarek- Romaniszyn oraz Anettę Jabłońską. Reżyserem i scenarzystą clipu jest Cezary Żołyński – również ambasador. O układ taneczny i choreografię do muzyki zadbały dziewczęta z gorzowskiego zespołu „Buziaki” z Karoliną Kocoń-Wojtasik na czele. W spocie udział wzięli również pracownicy urzędu miasta, na co dzień zajmujący się promocją i PR.

Spot zrealizowany został do piosenki amerykańskiego zespołu Starship, którego słowa refrenu mówią o tym, że “zbudowaliśmy to miasto na rock and rollu”. To motyw przewodni piosenki i teledysku. Cover przygotował gorzowski muzyk Mariusz Smoliński, zaśpiewała Paulina Gołębiowska. Za zdjęcia do spotu odpowiedzialny jest Łukasz Bernas.

Pierwszą inspiracją do powstania teledysku były produkcje miast Łodzi i Gdańska, które wiosną odpowiedziały na wyzwanie #skibidichallange. Przygotowały układ choreograficzny do piosenki zespołu Little Big, prezentując swoje miasta i zachęcając jednocześnie pozostałe samorządy do podobnych aktywności. Gorzów odpowiedział… po gorzowsku, tworząc własną wersję wyzwania #webuiltthiscity.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad2 odpady budowlane [04.11-03.12.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Drogi i komunikacja
css.php
Copyright © 2024