Wszystkie Kolory Recyklingu – ogólnopolska kampania outdoorowa
Selektywna zbiórka odpadów będzie tym efektywniejsza i tańsza, im powszechniej będzie stosowana. Na polskich ulicach i podwórkach pojawia się coraz więcej pojemników do takiej zbiórki – to cieszy. Ale jednocześnie musi być prowadzona powszechna edukacja i informowanie o zasadach i korzyściach wynikających z segregacji odpadów.
W tym celu od tego roku prowadzony jest ogólnopolski program edukacji w zakresie gospodarki odpadami, zaprojektowany i realizowany przez Koalicję Edukacji Ekologicznej. Koalicję tworzą Fundacja Nasza Ziemia i najważniejsze organizacje odzysku: Biosystem, Branżowa, Czyste Środowisko, Eko-Punkt, Koba, Polski System Recyklingu, Reba, Rekopol i Stolica.
Częścią programu jest kampania promocji zewnętrznej „Wszystkie Kolory Recyklingu”, promująca zasady selektywnej zbiórki odpadów, skierowana do najważniejszego użytkownika systemu zagospodarowania odpadów – czyli do przeciętnego Kowalskiego.
Plakaty z instrukcją
Od grudnia br. do czerwca 2006 r. na 1500 billboardów i citylightów w całej Polsce pojawią się plakaty z grafiką Andrzeja Pągowskiego, obrazującą w sposób dobitny, że selektywna zbiórka i recykling odpadów jest w naszych rękach. Ważnym elementem plakatów jest „instrukcja obsługi”, czyli informacja, do jakich pojemników należy wrzucać poszczególne rodzaje odpadów. Na plakatach promowany jest też wortal www.recykling.pl, na którym można znaleźć informacje prawne i techniczne,...
W tym celu od tego roku prowadzony jest ogólnopolski program edukacji w zakresie gospodarki odpadami, zaprojektowany i realizowany przez Koalicję Edukacji Ekologicznej. Koalicję tworzą Fundacja Nasza Ziemia i najważniejsze organizacje odzysku: Biosystem, Branżowa, Czyste Środowisko, Eko-Punkt, Koba, Polski System Recyklingu, Reba, Rekopol i Stolica.
Częścią programu jest kampania promocji zewnętrznej „Wszystkie Kolory Recyklingu”, promująca zasady selektywnej zbiórki odpadów, skierowana do najważniejszego użytkownika systemu zagospodarowania odpadów – czyli do przeciętnego Kowalskiego.
Plakaty z instrukcją
Od grudnia br. do czerwca 2006 r. na 1500 billboardów i citylightów w całej Polsce pojawią się plakaty z grafiką Andrzeja Pągowskiego, obrazującą w sposób dobitny, że selektywna zbiórka i recykling odpadów jest w naszych rękach. Ważnym elementem plakatów jest „instrukcja obsługi”, czyli informacja, do jakich pojemników należy wrzucać poszczególne rodzaje odpadów. Na plakatach promowany jest też wortal www.recykling.pl, na którym można znaleźć informacje prawne i techniczne,...