Fundacja Nasza Ziemia została założona w 1994 r. przez Mirę Stanisławską-Meysztowicz. Od tego też roku koordynuje kampanię „Sprzątanie świata – Polska”, będącą częścią międzynarodowego ruchu na rzecz ochrony środowiska „Clean up the World”, obejmującego przeszło 140 krajów. Fundacja posiada 2 mln wolontariuszy, a jej programy realizowane są we wszystkich gminach w Polsce.

Profesjonalizm i działania Fundacji Nasza Ziemia zostały nagrodzone: „Złotym Liściem” Ministerstwa Środowiska w 1996 r., Henry Ford European Conservation Award w 1997 r. oraz „Pro Publico Bono” dla najlepszych inicjatyw obywatelskich w 2002 r.
Fundacja ma swoją „Recyklingową markę” – zieloną markę, dzięki której może skuteczniej chronić środowisko naturalne, choćby przez zaufanie, jakie wzbudza w społeczeństwie. Jednak marka wymaga stałego procesu doskonalenia i umacniania. Służą temu trzy podstawowe zasady, którymi w swojej działalności kieruje się Fundacja Nasza Ziemia: jawność, rzetelność i praworządność.
Jak jednak postrzegana jest marka Fundacji Nasza Ziemia? Na to pytanie odpowiedzą przedstawiciele firm, których marki rozpoznawane są na całym świecie.

Czy można powiedzieć, że Fundacja Nasza Ziemia ma zieloną markę?

Fundacja jest postrzegana jako organizacja o dużym zaufaniu i zaangażowaniu w poprawę środowiska. Akcje na rzecz ochrony środowiska odbierane są bardzo pozytywnie zarów...