Medialnie ? globalnie

Globalną kampanię edukacyjną rozpoczęło przedsiębiorstwo Sony Pictures Television. We wszystkich swoich kanałach w 177 krajach (45 sieci w 30 językach) pojawiają się spoty ?Picture This?, w których uwaga skupia się na różnych kwestiach zrównoważonego rozwoju, dążąc do zwiększenia ogólnego zaangażowania społecznego w tym zakresie. W zależności od kraju, promowane są: poprawa zbiórki i recyklingu tekstyliów postkonsumenckich (Wielka Brytania), idea właściwej segregacji odpadów i nabywania produktów pochodzących z recyklingu (Polska), zaangażowanie w upcykling (Włochy), stosowanie zrównoważonych produktów w celu zmniejszenia ilości składowanych odpadów (Niemcy), wyrobienie nawyków segregacji, ponownego użycia i recyklingu odpadów (Rosja). ? Jesteśmy przekonani, że to przesłanie dotrze do naszych widzów, inspirując ich do zaangażowania się i wsparcia wymagających tego obszarów ? komentuje Eric Berger, wiceprezes firmy.

 

W zbożnym celu

Z przekonaniem, że recykling i działalność charytatywna to bardzo dobre połączenie, Stowarzyszenie Children?s Hospice Association Scotland (CHAS), rozpoczęło 12-miesięczny program pilotażowy, którego celem jest pozyskanie funduszy dla dziecięcych hospicjów w wyniku zbiórki szkła w regionie szkockich miast Perth i Kinross.

Zazwyczaj z tych miejscowości do dziewięciu zakładów recyklingu i 105 punktów ...