Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Spółki komunalne i samorządy muszą dobrze komunikować walkę z koronawirusem [INFOGRAFIKA]

Spółki komunalne i samorządy muszą dobrze komunikować walkę z koronawirusem [INFOGRAFIKA]
jwo
16.04.2020, o godz. 10:37
czas czytania: około 2 minut
0

Epidemia koronawirusa COVID-19 to wyzwanie dla samorządów i firm komunalnych także pod kątem komunikacji - zarówno wewnętrznej, jak i na zewnątrz, z klientami. Jakie przyjąć procedury i jakie podjąć kroki, aby skutecznie dotrzeć do mieszkańców i usprawnić własną pracę? Przedstawiamy przydatną infografikę.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b wykroczenia 10.06 [23.04-10.06.24]

Spółki komunalne i samorządy ze względu na pandemię koronawirusa przechodzą teraz prawdziwy test z komunikacji swoich firm. Rewolucją dla wielu z nich jest choćby wprowadzenie pracy zdalnej dla pracowników biurowych.

W specjalnym trybie trzeba także zmieniać polityki dotyczące kontaktów z klientami. Wiele z firm zdecydowało się na fizyczne oddzielenie pracowników od osób postronnych. Są też spółki, które, np. jak poznański Aquanet, kompletnie zawiesiły działanie biur obsługi klienta (BOK) i przeszły na wyłącznie zdalną komunikację z mieszkańcami.

Firmy komunalne zmieniają swoje strategie także jeśli chodzi o komunikację na stronach internetowych. W Internecie pojawiają się specjalne kolorowe belki czy wyskakujące okna informujące o działaniach przedsiębiorstw w walce z koronawirusem i związanych z tym nowych procedurach. Wiele samorządów uruchomiło specjalne serwisy poświęcone tylko i wyłącznie informacjom o pandemii.

Są miasta, które codziennie organizują transmisje on-line, w których prezydenci relacjonują na bieżąco działania podjęte w ramach walki z epidemią. W ten sposób komunikację prowadzi Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania. Z kolei na Facebooku Miasta Gdańsk znajdziemy grafiki i poradniki wideo dla mieszkańców informujące np. o odpowiednim zakładaniu i ściąganiu maseczek i rękawiczek.

Jak spółki komunalne powinny komunikować swoje działania w czasach epidemii? Dlaczego już dziś warto podejmować działania z zakresu edukacji ekologicznej? Więcej informacji będzie można uzyskać podczas webinarium “Edukacja ekologiczna: bezpieczna i skuteczna” już w piątek, 17 kwietnia

PR zewnętrzny spółek komunalnych w czasach epidemii – infografika (kliknij, aby powiększyć):

Edukacja ekologiczna możliwa również w czasie epidemii

Tagi:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Gospodarka i samorząd
css.php
Copyright © 2024